Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 28 listopada 2012

Nic innego tylko nauka

Przepraszam ze przez szkołę zaniedbuję bloga.. i tak znajduję czas żeby tu napisać i przeczytać, odpisać na wasze komentarze. Niestety teraz sprawdzian za sprawdzianem.. albo odpowiedź ustna, albo kartkówka, z wszystkiego muszę być przygotowana. Jednym słowem mam dość. Jutro sprawdzian z całego ANTYKU. Nic nie umiem, materiału przepraszam że się tak wyrażę, jest w cholerę. Polonistka powiedziała ze jak ktoś ma zamiar dziś się uczyć to lepiej żeby to olał i się wyspał.. wątpię żebym tak zrobiła to raczej będzie dla mnie długa nocka.

harry

W telewizji tyle fajnych filmów, a ja nawet nie mam czasu ich oglądnąć . wszystkie nagrywam.. już jest ich chyba z 6 .. muszę sobie kiedyś urządzić wieczór albo noc filmową. Na pewno czekają na mnie już trzy części Harrego Pottera nagrane ;) Pocieszenie na to że mam tyle nauki :P
Dziś się troszkę rozpisałam..
Nie mam zdjęć niestety... kamerkowymi was już nie chcę zamęczać wiec dziś, znowu, obrazek z internetu.

cookies
Kawa w szkole postawiła mnie na nogi :)

studying

Learn by heart 

14 komentarzy:

  1. Ten nawał nauki potrafi przytłoczyć;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę weekend, masakra.
    + Ja chyba nigdy nie polubię kawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam masę nauk na szczęście dziś wolne mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ah nauka, nauka-.- ;D
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz chyba wszyscy mają tyle nauki...

    OdpowiedzUsuń
  6. nauka ;/ masakra brakuje czas na wszystko ;//

    OdpowiedzUsuń
  7. od poniedziałku siedzę tylko przy książkach i się uczę , nie mam kompletnie na nic czasu ;c . Obserwuje + zapraszam do siebie http://non-unique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieje, ze dobrze Ci z antyku poszło ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P