Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 11 listopada 2012

Nowości

Troszkę spóźniony ten post, ale jest :) Wiec przyszedł czas na pokazanie Wam co kupiłam ;)
Długo się zastanawiałam nad kupnem tych rzeczy, ale od czego ma się koleżankę która mnie namówiła ;P
A apropo koleżanki : tutaj podaje jej bloga, wchodźcie komentujcie, obserwujcie. Dopiero zaczyna ale na pewno będzie to interesujący blog ;) A teraz wracając do tematu posta :
Czapka - House - 19.99 zł
Spódnica - NewYorker - 9.95 zł (przecena)
Sweter - C&A - 33.60 zł (25% zniżki)

Za niedługo wszystkie te rzeczy powinny pojawić się w moich outfitach ;)
 Ostatnio byłam w Rossmanie i kupiłam :
Pędzle do cieni - 6.99 zł
Puder - do 10 zł
Korektor - do 10 zł

Serdecznie polecam kosmetyki z SYNERGEN, nie pierwszy raz je kupuje, jestem z nich bardzo zadowolona :)

27 komentarzy:

  1. widać że udane zakupy:)
    ja lubię kosmetyki z synergen są bardzo fajne ale np. podkład szybko "znika" z twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super <3
    A wiesz może ile minut wynosi ten limit ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe też mam parę takich koleżanek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. notka super.
    masz swietnego bloga^^
    Polecam mojego bloga http://magicloveblogg.blogspot.com/
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sweterek z C&A. Mam chyba podobny tylko czarno-szary ^^
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. puder próbowałam i działa ;d
    obserwujemy? ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. love your header and sweet glasses btw. <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja planuję zakup korektora z Synergen :P może się sprawdzi ^^

    zapraszam , u mnie nowa notka ^^
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny sweter, jestem ciekawa stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Uwielbiam takie sweterki ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi wlasnie nie spasowały kosmetki z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na outfity z tymi rzeczami. :D

    lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę zakupić jakiś sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mianowałam Cię do Liebster Award.
    Więcej szczegółów na moim blogu :)
    www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor sweterka :)


    Pozdrawiam ;)
    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. spódniczka tylko 9,95 ?!!! too świetna okazja !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P