Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 10 listopada 2012

Po zakupach

Dziś byłam na zakupach. Kupiłam parę nowych rzeczy, ale o nich to jutro, ponieważ mi wysiadł aparat i nie mam jak im zdjęć zrobić ;P Ale za to porobiłam trochę zdjęć i powinny przez parę postów się pojawiać ;)
Teraz muszę usiąść do lekcji, żeby jutro trochę po odpoczywać ;) A teraz zostawiam Was z moim zdjęciem.

21 komentarzy:

  1. świetna mina:) czekam na zdjęcia z zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie:D Czekam na posta zakupowego!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba się częściej na jakieś zdjęcia wybierać :p

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely :)

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa co upolowałaś na zakupach:) czekam na post ! Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w piątek byłam na zakupach i wpadło kilka nowości ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznego! Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie zapraszam do mnie :)
    http://le-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P