Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 5 listopada 2012

Przybita

Dziś mam marnawy humor... Wf na którym naciągnęłam mięsień nie był najlepszy... polski - kontrola zeszytu... no bo ja jestem dyslektykiem, dobrze że tylko dwa błędy :) Reszta przeleciała nawet spoko.. jutro sprawdzian z angielskiego.. trzeba zakuwać... w końcu na semestr muszę mieć to 4 :)
No cóż wracam do nauki.. jeszcze tylko angielski dodatkowy o 18 :/ Umieram, głowa mnie boli :(
smutek

Chyba dopadła mnie jakaś jesienna deprecha, mam ochotę usiąść i płakać :/

czarno-bia

smutek

18 komentarzy:

  1. ja jutro mam kartkówkę z angielskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja konkurs z polskiego, sprawdzian z gegry, spr z fizy, kartkówkę z religi, pyta z religi i pyta z plastyki;D

      Usuń
  2. ja też mam sprawdzian z angielskiego , jescze fizyka , chemia .. tragedia..



    zapraszam , nowa notka :D^
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko będzie dobrze, też tak miałam siedziałam i płakałam:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko będzie dobrze, też tak miałam niedawno siedziałam i płakałam. Ja jutro mam sprawdzian z chemii i kartkówkę z gejcy :D Trzymaj się Asiu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jutro na wycieczkę jadę więc się nie uczę, tobie życzę powodzenia w nauce i dobrych ocenek jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam doła. Najchętniej poszłabym w jakieś ustronne, ciche miejsce ze słuchawkami w uszach i odreagowałabym wszystko. :( Kontrola zeszytu z polskiego? o.O Jakby u mnie zeszyt sprawdzili to by się przestraszyli :D Marginesy - porysowane, okładki - porysowane :D, Tyle kartki zeszytu - zapisane tekstami ulubionych piosenek xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Głowa do góry :D Będzie dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ej! będzie dobrze! :)
    jutro będzie lepiej, każdy ma czasem gorsze dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj współczuję Ci tego naciągnięcia mięśnia ;cc

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymaj się :) Mam nadzieję, że sprawdzian dobrze pójdzie :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymaj się ; )
    Trzymam kciuki za sprawdzian ; *
    Zapraszam do siebie, Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój dodatkowy angielski czeka na mnie w czwartek, też jakoś nie mam zbytniej ochoty na niego iść.

    OdpowiedzUsuń
  13. więc powodzenia na sprawdzianie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo ja dzisiaj też dostałam czwórke tylko że plus z matmy ;D!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P