Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 7 listopada 2012

Stroje

Dziś post z internetu, dalej nie mam zdjęć..
Po napisaniu sprawdzianu z historii zostałam zwolniona do domu... nie mogłam już wytrzymać, okropnie się czuję.. a jutro kartkówka z matmy i sprawdzian z polaka ;/
Dobra przejdźmy do posta, stworzyłam dla Was na stronie H&M stroje, mam nadzieję że Wam się spodobają :)




Wiem że ceny są kosmicznie wielkie tych strojów, ale nie sugerujcie się nimi zbytnio. Bardzo chodziło mi tu o ogólny wygląd. Przecież można znaleźć podobny ciuch w innym sklepie o wiele taniej ;)

28 komentarzy:

  1. ładne, ale ceny są niezłe :) oczywiście jeśli już to zastąpiłabym ubrania tańszymi odpowiednikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne ,ale mi osobiście najbardziej podoba się ostatni ;)

    http://vanilliapl.blogspot.com/ Nowy post zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. great looks :)

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to zrobiłaś tzn tak na manekinie ?

    swietne wszystkie . !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie H&M, w prawym górnym rogu jest napis PRZEBIERALNIA - tam możesz ubrać swojego modela :)

      Usuń
  5. 1 najlepsza ! :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :) Do wygrania bon na buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 zestaw wdł mnie najlepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga genialna.!;D
    Obserwujemy i zapraszamy do zaobserwowania naszego bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje <3 <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no muszę sobie kupić zakolanówki :)
    wszystkie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszy zestaw nr.3;D
    http://rybcia1661-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje wprosst idealne ,ale chętnie zgarnęłabym nogi tych modelek :D ZDROWIEJ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja świetna, ale cena troche przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love these looks! I think #3 is my favorite.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P