Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 25 listopada 2012

Sweet Lolita & Guro Lolita

Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś robiłam post o stylu Lolita ( TU ).. I na końcu posta były napisane inne odłamy tego stylu.. Wybraliście dwa, które was najbardziej zainteresowały i dziś postanowiłam Wam je przybliżyć ;)
Na początek : SWEET LOLITA
Po czy można rozpoznać sweet lility ?? Lakierki z kokardką, białe podkolanówki, różowe falbaniaste spódniczki i kokardki we włosach, czyli jednym słowem dziecięcy wygląd.
Teraz troszkę wiedzy z internetu :
Styl sweet lolity, znany również jako ama-loli jest pod silnym wpływem stylu rokoko, wiktoriańskiego i edwardiańskiego.
Stroje składają się z kolorów pastelowych, motywów owoców (wiśni, truskawek, malin), kwiatów (róże, jaśmin, lilia, kwiat wiśni), koronki, kokardki, motywy zwierząt (koty, króliki, szczeniaków). Popularne tematy w sweet lolita są odniesienia do „Alicji w Krainie Czarów”, słodyczy, i klasycznych bajek.  "
 Osobiście podoba mi się tan styl... ale nie wiem czy bym się tak ubrała :P


 


A teraz można powiedzieć zupełne przeciwieństwo :
GURO LOLITA
Powiem, że trudno było znaleźć mi jakieś informacje na ten temat, ale postaram się Wam coś o tym przybliżyć.
Guro Lolita ubiera się tak jak każda lolita : dużo falbanek, koronek, na ogół wszystko białe. znakiem charakteryzującym dla tej grupy jest krew.. ( brr.. aż mam ciarki na plecach)Najczęściej można u nich zobaczyć krwawą przepaskę na ochach lub na misiu. Oczywiście żeby nie było niedomówień.. krew jest sztuczna :D
Guro_Lolita_is_comming_by_ryina.jpg



Trochę dziwne i przerażające, jak bym kogoś takiego spotkała na ulicy to bym się chyba przestraszyła.
Mam nadzieje ze post Wam się podoba.. Jak macie jakieś prośby o opisanie jakiegoś stylu to piszcie ;)

27 komentarzy:

  1. Ogólnie to te style obydwa mi się podobają, ten drugi to świetny pomysł na Haloween. Jednak na codzień na pewno bym się tak nie ubierała ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kiedyś w Szczecinie takie trzy Lolity...takie bardziej klasyczne. Nie typowo sweet lolita. I powiem szczerze, że ten styl jest na swój sposób fascynujący. Ja, tak jak koleżanka wyżej, nie ubrałabym się tak na co dzień...Chociaż...Fajny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. to drugie całkiem przerażające

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 napewno bym się przestraszyła gdybym to zobaczyła ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podoba styl lolity jednak bym sie chyba tak nie ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. obydwa style fajne,ale ja bym się tak nie ubrała;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cały rok chodzą ubrane jak na halloween ;D hahahah

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje koleżanki mają obsesję na punkcie Guro Lolita

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama bym się tak nie ubrała, chyba, że w halloween :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym zobaczyć takie prawdziwe lolity:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana zapraszam Cię na konkurs na moim blogu ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/11/competition-with-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ubrałabym się tak na pewno ;D ale post świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy styl ciekawy, drugi jak dla mnie odrażający. Ale w żadnym z nich na ulicę bym m=nie wyszła ;pp

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo zdecydowanie mi się to nie podoba i napewno nie wyszlabym tak nawet na klatke;p

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam na wyprzedaż szafy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba bym tak się nie ubrała :/

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie mam odwagi na coś takiego...

    www.makefashioneasy.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak się nie mylę ten styl jest najbardziej widoczny w Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie te pierwsze sa zbyt przesłodzone .

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG... Czego to już nie wymyślą?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P