Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 1 listopada 2012

Tosty

Ostatnio zajadałam się tostami w domu i zapomniałam wam o tym powiedzieć.. Uwielbiam je ;) Są pyszne i chrupiące ;)
A co do dzisiejszego dnia... nie wiem kiedy się pojawi jakiś post bo jadę na cmentarz a potem do babci.. zdjęć raczej żadnych nie zrobię, ale mam plan umówienia się na sesje z koleżanką ;)  Może nawet teraz w długi weekend ;)
Uwielbiam jak z niej ser wypływa  :>

34 komentarze:

  1. Mmm ja też uwielbiam tosty!;) Zwłaszcza te z duużą ilością sera i szynką, cebulką oraz pomidorem

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tosty! proste i przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jeść tosty <333 ale mi zrobiłaś smaka teraz na nie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja dawno nie jadłam tostów;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię tosty, ale zawsze oprócz sera musze do nich jeszcze sobie dodac pomidora, zioła, paprykę i inne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam z wszystkim czym się da. :D Poza tym tosty są idealne na zimę. :)
    Czekam na zdjęcia z sesji z tą koleżanką. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tosty z serem, zazwyczaj jem je na kolację. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tosty na śniadanie i do tego kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam wypływający ser! <3
    I gratki z okazji 31 tysięcy odwiedzin, byłam 30999 i 31000. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tosty ^^ Są pyyycha!:d

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam! Tylko niedawno popsuł mi się toster i jakoś nie ma okazji, żeby kupić nowy. Ale mam nadzieję, że to się niedługo zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo ja tez je uwielbiam!:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam tosty z serem i sosem czosnkowym!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam tosty! No i ten wyciekający ser<3 :D a zwłaszcza lubię je jeść takie mocno przypieczone ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochaam tosty!Miaaam<3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie znosze tostów, ale kocham grzanki ♥ Jest w nich mniej sera, ale mają paprykę, cebulę i kiełbasee ♥ Jadam je w każde dni wolne na śniadanie :DD Fajny blog

    Komentujesz? Obserwujesz?

    Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje ( obserwatorzy ) i liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  17. haha ja sobie jje właśnie zajadam! mniam! :3

    http://smaajll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. MMMMnnnnnIIIIIaaaaMMMMMM :) teraz mi takiego smaka narobiłaś:) ale muszę się powstrzymać bo już późno jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, jesteś kobietą - a my kobiety najbardziej kochamy buty, dlatego też chcę Cie zaprosić do konkursu, który organizuję na blogu - jest możliwość wygrania WYBRANYCH butów od Renee, zasady konkursu są bardzo proste : http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-renee-do-wygrania-wybrane-buty.html . Serdecznie zapraszam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm. Narobiłąś mi smaka, też uwielbiam tosty/ /

    OdpowiedzUsuń
  21. Not getting enough fiber can lead to results are phenomenal.
    Foods to Avoid Before Exercise Any foods with a lot
    what they call Plyometrics. Those who work out see why
    in a moment.

    My blog :: %anchor_text%

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P