Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 4 listopada 2012

Walki...

Dziś dzień z historią.. kolejny.. jeszcze czeka potem na mnie angielski i fizyka... fajnie będzie jak mi się wszystko zacznie mieszać :) Będzie śmiesznie.. Muszę się wszystkiego wyuczyć, bo chcę jechać do kuzynki.. już jej tak dawno nie widziałam że się aż stęskniłam.. :) No i jeszcze zobaczę mojego kochanego Przemcia.. no i muszę ustalić z ciocia jak z urodzinami... bo ja i Przemo mamy urodziny w tym samym dniu ^^
A teraz lecę uczyć się o Walkach o granice w schodnią :) Do boju !!

Do matury jeszcze trochę, ale warto się zacząć przygotowywać ;)

26 komentarzy:

  1. O matko, historia O.O Nienawidzę, dzięki nowej podstawie nie będę się z nią musiała męczyć w drugiej klasie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też dziś się uczę z historii;D
    Miłej nauki;D
    www.rybcia1661-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kartkówkę z historii we wtorek. Też się muszę za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. HISTORIA ? ;o Moge powiedziec Ci tylko jedno kochana - POWODZENIA ^^
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na historii II wojnę światową męczę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę historii -.- kiedyś mi wchodziła, ale teraz mamy tak rozwlekłe tematy, że nie mogę się połapać co i jak ;d Powodzenia w nauce ;d

    + Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie na www.pattie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mecze sie z granica na polski xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja nie cierpię historii ! A jestem dopiero w gimnazjum XD

    +obserwuję
    zapraszam do mnie , dopiero zaczynam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uczę się z historii ale o prawie feudalnym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , mam nadzieję, że jeszcze do mnie zajrzysz :)

    http://nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  11. Asia do matury masz jeszcze czas teraz zajmij się czymś innym !

    Your Ann

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie historia jest nudna,nie cierpie jej tak samo jak fizyki;p

    OdpowiedzUsuń
  13. też się muszę pouczyć z histy;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia ;D
    Mnie czeka zaraz fizyka i Angielski ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. na pocieszenie powiem ze ja zdalam mature z historii;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nienawidzę historii -,-
    najgorszy przedmiot! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia xd
    Jestem tu pierwszy raz ale na pewno nie ostatni ^^ , może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Jeżeli tak to zapraszam do komentowania i obserwowania :) Obserwujesz nasz - robimy to samo u Ciebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. historia... zaczynam nie lubić tego przedmiotu... :<
    takesmileorsad.blogspot.com zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba mam ksiażkę z tego samego wydawnictwa co ty ;DD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w sumie zaczęłam się jakiś miesiąc przed maturą uczyć, ale to była masakra dzień w dzień! ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłej nauki :)
    Historia taka sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. co do matury - jestem tego samego zdania :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P