Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 17 listopada 2012

Wykreślony z listy ;D

Teraz mogę wykreślić kolejną rzecz z mojej listy must have :D Kupiłam, udało mi się znaleźć :D  Niestety nie mogę powiedzieć Wam gdzie kupiłam, bo to tajemnica ...  Ale zapłaciłam za niego 160 zł.. i to jeszcze z zniżka 10 % :D 
Strasznie mi się podoba, jest wytrzymały i mieści się nawet atlas do geografii, jest CUDOWNY *.*

24 komentarze:

  1. uwielbiam wszelkie rzeczy z grochami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plecak!! Moja koleżanka ma takich kilka :) Uwielbia je :) tak jak ja buty nike :)
    Świetny blog! Dodałam Cię do obserwowanych :)
    zapraszam w wolnej chwili do mnie.
    Pozdrawiam - nnatsuu.
    nnatsuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na all są bardzo podobne po 60 ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny *.*
    Jakbyś jednak zdecydowała się zdradzić gdzie go kupiłaś, to wiesz gdzie pisać xD

    OdpowiedzUsuń
  5. alee ładnyy :D


    zapraszam,nowa notka^
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny plecak, ale nie w moim stylu;p

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny plecak. Też sobie szukałam, ale dostałam od mamy jej stary skórzany. Jednak w świetnej w formie <3
    zapraszam na alexislands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo sama bym chętnie taki kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zrób wyjątek i napisz mi gdzie go kupiłaś, bo jest uroczy! *.* proooszę, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest :)
    Mam podobny :p i jestem zadowolona :D

    + obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest bardzo fajny. :) Widziałam podobny w Claire's.

    OdpowiedzUsuń
  12. http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2012/11/92-konkurs-wygraj-dowolna-pare-butow.html ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA DOWOLNA PARA BUTÓW :)
    Serdecznie zapraszam : >

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny. u nas jedna dziewczyna ma podobny krój. bardzo mi się podobają, ale drogi z tego co napisałaś :)
    ksiazki-swiata.blogspot.com zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubie Cie :< masz cudny plecaczek, tez taki chcę *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Po co się chwalisz ceną ? taka bogata jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszkadza ci to w czymś, że jest podana cena ?? Napisałam ja jakby ktoś był ciekawy ile kosztuje.. nie wszystko jest teraz tanie.. Może jestem bogata.. nic ci do tego ;)

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P