Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 12 listopada 2012

Zakręcona i zmęczona

Dziś strasznie męczący dzień... nie poszłam na wf, bo bym się chyba z rzeczami nie zabrała. Razem z chórem byliśmy dziś na finale konkursu piosenki patriotyczniej. zajęliśmy 2 miejsce :)  Teraz odpisuje lekcje, bo na paru mnie nie było.. kończę pisać wypracowanie z religii i zadanie z angielskiego. Jeszcze muszę się pouczyć majcy bo jutro mogę pisać kartkówkę ;P Oby mi dobrze poszła ;)
Właśnie jeszcze zadanie z niemieckiego !!


22 komentarze:

  1. powodzenia z kartkówką :)
    Ładne zdjęcia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zajęcia 2 miejsca:)
    ładne zdjęcia^^

    http://my-unique-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję;3 śliczne zdjęcia i powodzenia^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful:) if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia .
    Może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :*
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zajęcia 2 miejsca:) następnym razem ma być pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję drugiego miejsca :)
    +Ładne fotki ;D

    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie dzisiejszy dzien wykonczyl :O :< i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia :)

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich
    sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved :) Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne, zdjęcia i gratuluje zajętego miejsca;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P