Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 27 listopada 2012

Zaspana, zmęczona i nie wiem jeszcze co :/

Jestem dziś totalnie padnięta.. 4h snu przez ostatnie 2 doby nie robi mi na dobre.. ale cóż szkoła szkołą.. Tylko dlaczego tyle się uczą dalej zbieram same 1 i 2 :/  Czasami się zastanawiam czy za wysoko sobie poprzeczki nie postawiłam. Musze się wziąć za siebie.. idę się męczyć z historia.. znowu..

23 komentarze:

  1. Trzeba troszkę odpocząć i naładować akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na siebie właśnie postawiłam za wysoką poprzeczkę, mam mnóstwo nauki na konkursy i tak dalej, codziennie multum normalnych prac domowych. Koniec końców - jestem głupia i zawsze najpierw siadam do laptopa (nie potrafię się ogarnąć), potem nie mam czasu na nic, spać idę o 23-24, powinnam wstawać o 6, a wstaję mniej więcej o 6.40. Czyli jednym słowem muszę się ogarnąć, znów to stwierdzam. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 godziny snu przez ostatnie dwie doby? Zbyt dużo od siebie wymagasz. Swoją drogą jak się wyśpisz, to informacje lepiej docierają do głowy, więc o 22:00 leć spać. Zobaczysz, że jutro będzie Ci lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy jesteś taka zmęczona, tak malo sypiasz to ci na dobre nie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jest okropnie ja całe dni spędzam przed książkami i ledwo co znajduję czas dla siebie ale nie mam zamiaru męczyć się tak żeby po nocach się uczyć. Chodzę spać o 22 tak żeby być wypoczętym. A skoro nie dają Ci te oceny satysfakcji, w sumie nie dziwię się zawsze jest coś takiego jak ściąga lub długopis na ściągę ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnaś się skupić na przedmiotach, które najbardziej się dla Ciebie liczą. Czyli jeżeli dobrze myślę, to humanistyczne, a ścisłe zostaw..ucz się ich tyle ile możesz, bo nie wyrobisz się inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh zarywanie nocek , mimo tego ze wykorzystujesz je na naukę , z reguły się nie sprawdza ;c
    Organizm jest tak zmęczony że nie jest wstanie wykorzystać wiedzy którą przyswoił .

    Trzymam za ciebie kciuki , mam nadzieje że uda ci się złapać jakieś pozytywne oceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj jak ja pamiętam czas zarywania nocek;/ niby działało przez tydzień jednak potem się pogorszyło tylko;/ mądry obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę! ^^


    Zapraszam na nowy post i KONKURS!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oceny mogą też wychodzić z tego, że mało odpoczywasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno z tego wyjdziesz, ja też mam takie chwile zawahania, ale trzeba się wziąć w garść, a kluczem do sukcesu jest wiara w to, że się uda i optymizm :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się wczoraj uczyłam na historię

    Nominowałam Cie do tagu :)
    szczegóły na moim blogu - zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też czasem wydaje mi się, że za dużo od siebie wymagam.
    musisz odpocząć ;) już niedługo weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwię Ci się, mam tak samo... ;/

    inacessible-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja nie lubię historii... hihi! :)) Wyśpij się, wtedy szybciej się nauczysz! :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P