Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 15 listopada 2012

Znalazłam czas :)

Jest dosyć wcześnie jak na pisanie posta.. ale każda pora jest dobra :) Dziś mam na 12.05 wiec piszę do Was rano, bo wieczorkiem muszę się uczyć ;/ Wiem że wczoraj nic nie napisałam... ale musiałam się uczyć. To chyba zrozumiale.. w końcu jest rok szkolny. Dziś piszę wypracowanie z polskiego o królu Edypie ;) Trzymajcie kciuki ;) Co by Wam tu jeszcze poopowiadać ;) A wiem wczoraj pisaliśmy kartkówkę z EDB (edukacja dla bezpieczeństwa) Dobrze że miałam pytania ;) Wskoczy kolejna 5. Ale co mi się najbardziej w tym wszystkim podobało.. Można było tak ściągać ze ja nie mogę . Nawet zeszyt mój podawałam koleżance która siedziała za mną, a nauczycielka nic ;P A i dostałam 5 z zadania z EDB... zaskoczona byłam bo zazwyczaj daje tylko plusy :)  No co ja Wam tu będę jeszcze pisać .. Idę zbierać się do szkoły i zostawiam was z moim zdjęciem ;)

30 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że można ściągać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej:) zerknij na nowego posta potrzeboje pomocy w naglosnieniu w internecie akcji pomagajacej Michalowi w walce z nowotworem. Licze na ciebie. Wiem ze tak jak ja masz dobre serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę 5 z EBD, dla mnie ten przedmiot to koszmar :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do ściąg to ja jestem mistrzem, umiem tak świetnie ściągać, że nawet nauczycielka z chemii która przyłapuje na ściąganiu mnie nie złapała ^^ Ale na ogół staram się uczyć, ściągi to już ostateczność :D
    +Ładne zdjęcie :)

    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcie :)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję tylu pozytywnych ocen ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. EDB jest łatwe i nawet lubię ten przedmiot bo można fajnie pogadać z moją nauczycielką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ściągam na edb :)))
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcie :P
    Świetny blog :)
    Zapraszam : uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam dużo nauki. Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog.
    Może obserwujemy? ♥
    Napisz odp u mnie w komentarzach:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcie :). U nas w klasie też wszyscy ściągają na edb :D. Dodaję cię do obserwowanych, mam nadzieję, że też mnie dodasz ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma to jak ściąganie;p
    Fajne zdjęcie^^

    OdpowiedzUsuń
  14. no to widze, ze w szkole Ci sie powodzi:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kawa/herbata z Mc Donalda jest najlepsza. Też ją piję. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też ściągam na edb:). obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcie. : )
    U nas na edb też się chyba da ściągać, aczkolwiek pisaliśmy tylko 1 kartkówkę i nie próbowałam XD

    zapraszam do mnie :
    http://we-are-fragile.blogspot.com/
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko, życzę miłego dnia i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  19. łee edb dobrze że my nie mamy kartk :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja akurat czwartek miałam luźny, nic do nauki jeeej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog:)
    obserwuję i będize mi miło jak zrobisz to samo:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P