Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 12 grudnia 2012

12.12.12 - mój szczęśliwy dzień ;)

Jestem dziś naprawdę zadowolona z tego dnia.. ;) Udało mi się zdać historie na +3, wiec wyszłam z zagrożenia :D Z informatyki dostałam 4 :) A z woku 5 i 3 ;) Jest cudownie, więcej takich ocen ;)
A uczyłam się do tej historii chyba z ponad 4h.. i się opłacało bo zdałam ;D
Zrobiłam dla Was jakieś obecne zdjęcia.. Bo dawno nie dodawałam.. Kamerkowe, bo kamerkowe ale zawsze są ;)

Klosik, cały dzień dziś w nim przechodziłam, wyszedł cudowny *.*

14 komentarzy:

  1. Na następny raz robisz mi kłosa :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam do zdania tylko polski ale i tak ciężko będzie. :< Gratuluję!
    To miło , nawet nie zauważyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje^^
    ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, gratuluję historii. :)
    A samojebki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Będę wpadać tu częściej :) Zapraszam też do mnie : http://we-ra.blogspot.com/ komentuj, obserwuj! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://testujto.blogspot.com/2012/12/konkurs.html zapraszam na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:D Lepsze kamerkowe niż żadne!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. kłosy są bardzo trwałe i wyglądają o wiele lepiej niż warkocze - i równie łatwo je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P