Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 29 grudnia 2012

16-letnia mama

Ostatnie strasznie lubię po nocach oglądać filmy na telefonie i ostatnio wpadłam na film "16-letnia mama".
Powiem Wam film bardzo fajny.. porusza. Przyznam płakałam na nim ;) Historia powiem jak najbardziej prawdziwa.. i zdarzają się takie dziewczyny nawet w Polsce... ;) Warto oglądać ;)


Jak by komuś się tu nie chciało oglądnąć to możecie oglądnąć --> TUTAJ

15 komentarzy:

  1. bardzo fajna recenzja może skuszę się i oglądnę ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten film i dużo innych dramatów o nastolatkach, uwielbiam takie filmy :) A jaki masz telefon? Wygodnie Ci się ogląda na telefonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wygodnie, uwielbiam tak oglądać.. Mam samsunga Galaxy mini ;)

      Usuń
  3. Hah , ja tak samo teraz jak mamy wolne to zawsze co wieczór muszę obejrzeć 1 lub 2 filmy :D

    oneperson-onelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się być fajny :)
    obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. obejrzałam ten film ♥
    cudowny .

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś to chyba na jedynce leciało :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P