Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 16 grudnia 2012

Bez głosu

I wszystkie moje plany, szlak wziął... ;/ Choroba się rozwija zamiast znikać... Jak na razie nic nie mówię, żeby chociaż głos odzyskać. Na koncert na rynek też nie idę, bo o śpiewaniu na razie mogę zapomnieć. Pije cały czas herbatę, bo wtedy mniej gardło boli... Temperatura powoli wzrasta jest już 35.5, lepiej niż 34,8 :) Zrobiłam sobie z całym śpiewnikiem, jest teraz cudowny *.* A teraz siedzę nad historią... Znowu, ja nic innego nie robię tylko się historii uczę. Szczerze mam już dość.. Nie wiem czy dobrze wybrałam profil, czy human to dobra decyzja. Uwielbiam język polski ale gorzej z ta historia.. tyle dat, nie mam totalnie do tego głowy. Wiem, wiem marudzę, ale czasami muszę. tak w ogóle strasznie dziś senny dzień jest, nie wiem czy to znowu nie przez to ciśnienie... Ale cóż spać nie pójdę bo muszę się uczyć ;/
Trochę się rozpisałam, jak komuś będzie się to chciało czytać to gratuluje wytrwałości i cierpliwości, bo naprawdę dziś strasznie marudzę.
dziewczyna

tea

30 komentarzy:

  1. to zupełnie tak jak u mnie , ciągle się przedłuża to wredne przeziębienie ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam z przyjemnością czytam Twoje wpisy długość nie ma dla mnie znaczenia :)
    A co do historii tez jej nie nawiedzę chyba bardziej niż ty, może to dlatego ze ścisłowcem jestem a przy historii się mecze po prostu :D
    I zdrowia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowia i powodzenia z historią.
    daty z historii są okropne. :/ też będę się musiała zacząć uczyć, bo sprawdzian z historii w czwartek :<

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowiej^^
    nie lubię histori

    OdpowiedzUsuń
  5. znowu choróbsko, zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  6. nie cierpie historii.
    też jestem chora, właśnie się zastanawiam czy iść jutro do szkoły, bo to chyba grypa.. ;//

    OdpowiedzUsuń
  7. ech,ja też sie zastanawiam czy wybrałam odpowiedni profil i wiem że nie;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś straciłam głos na 2 dni. Współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojoj, zdrowiej szybko !
    Ja też nienawidzę historii. Zwłaszcza tych dat. ;/ Ciągle mi się mylą. Grrr...;x

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przeczytałam.! Wcale nie marudzisz.! Oby ci głos szybko wrócił.:)
    Wpadnij.< 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzybkiego powrostu do zdrowia!

    a ja właśnie z łatwością zapamiętuje daty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu podziwiam, ja nigdy nie przepadałam za historią:p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj szybko do zdrowia ;)
    panijulia.blogspot.com
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P