Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 2 grudnia 2012

Bez laptopa :/

Dziś od raza byłam bez laptopa.. Niestety.. ale już jestem.. oczywiście nie mam pomysłu na posta bo zdjęć z rynku jeszcze nie dostałam ;P Tak się zastanawiam co Wam tu napisać... Weekend się koczy, szczerze wcale nie odczułam że był.. :/ Tyle spraw na głowie.. następne weekendy tez już zajęte.. Zdecydowanie potrzebny mi zmieniać czasu Hermiony.. zdecydowanie ;P Może dziś na ukończenie weekendu oglądnę Pottera :D
Harry Potter

harry potter

18 komentarzy:

  1. weekend zdecydowanie za szybko minął:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello darling, lovely blog here! Wanna follow each other? Let me know through comments... it would be great to keep in touch =)
    XOXO
    Ylenia
    Last time by Ylenia Labate

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przydałby się zmieniacz czasu<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać,że jesteś wielką fanką HP. Ja widziała wszystkie filmy serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami i mi sie by przydał;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Harry Potter moja ulubiona książka, chcę skłonić moją 13 letnią siostrę żeby przeczytała, ale coś się do tego nie garnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Weekend zdecydowanie za szybko zleciał.

    OdpowiedzUsuń
  8. hey asia, your header is so cute and the necklace on the book is lovely <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez ostatnio mam potrzebe poogladania sobie filmu wieczorem, niestety nie moge sobie na to pozwolic ; c

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się weekend-y kończą się ( niestety ) coraz szybciej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się nawet cieszę, że poniedzialek, bo się spotkam z zajebistymi ludźmi :D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. to dobrze, że masz już laptopa :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P