Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 5 grudnia 2012

Długo w szkole ;/

Dziś już wieczorem post się chyba nie pojawi... Kończę o 18.20, a jutro mam sprawdzian z religii więc muszę się uczyć.. Teraz siedzę jeszcze z mokrą głową i szykuję się do szkoły..
Nawet nie wiem co mam dziś powtarzać. .czy historię- bo będzie pytał  czy wok - bo jest sprawdzian, czy polski - bo pisze wypracowanie :/ Mętlik totalny..

School
school

17 komentarzy:

  1. Śliczne to ostatnie zdjęcie- zainspirowało mnie :). Musze stworzyć sobie coś podobnego w pokoju :>. Współczuje sprawdzianu z religii :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze tak mam, że nie wiem za co się zabrać np. wczoraj uczyć się na sprawdzian, kartkówkę, czy na pytania :D
    ale było nie źle ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję... Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuje tak długo siedzieć w szkole

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet mi nie mow, ja dzis po 16 bylam w domu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. To powodzenia na tej religi ;D Fajny ten pierwszy obrazek , skad ja to znam ;D

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ech, ja mam jutro sprawdzian z niemieckiego i powinnam się już nawet uczyć bo mam sporo ;/

    +obserwujemy? ja obserwuję już teraz i liczę na rewanż :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. sprawdzian z religii?? Jezzuu czego to oni jeszcze nie wymyślą ?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jutro sprawdzian z matematyki i kartkówkę z fizyki. Też bym chętnie zachorowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo lekcji i nauki ;/ lepiej zostań w domu heheheh :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P