Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 11 grudnia 2012

Ibuprom + ciepła herbata i książka do historii...

Jak widać w tytule, już się mi chyba wszystko dzieje.. ale postanowiłam do Was tu wpaść i coś napisać ;) Głowa mnie tak boli ale gorączki jeszcze nie mam. Termometr pokazuje temperaturę 35.3... Nauki tyle ze hoho, już nawet z informatyki cisną -,-' Jakby nie mieli z czego... Jutro odpowiadam z historii i proszę Was trzymajcie za mnie kciuki bo jest to już moje 3 podejście, jak teraz się nie uda to się załamię ;/
Sprawdzian sprawdzianem podania, tak jak w ostatnim tygodniu.. ale teraz dodatkowo jeszcze kartkówki i odpowiedzi ustne.. od tego wszystkiego to można zwariować a nie zapamiętać to co się nauczyło :/
Mam dla Was moje zdjęcie  przerobione bo było strasznie rozmazane i udało mi sie go odratować.. jeszcze z końca wakacji, wolałam tamtą pogodę..
***

Musze chyba zrobić porządek z starymi postami, bo ten limit co mam na zdjęcia zaczyna mnie lekko denerwować ;/

19 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za to żebyś sobie poradziła w liceum! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki komentarz! :* Użyłam cieni z paletki Sleek Storm i cienia w kremie z Essence stay all day 02 Glammy goes to...
      Mam nadzieję że pomogłam :)
      PS. Ten cień z Essence jeśli nałożysz go cienką warstwą jest idealny na dzień! :)

      Usuń
  2. kocham historie :)
    zapraszam na rozdanie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w szkole.
    na tym zdjęciu wygląda jakby w tle była tęcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a właśnie, o co chodzi w tym limitem ? bo nie za bardzo to rozumiem, a od 2 dni nie mogę dodawać nowych zdjęć ?? ;oo

    bardzo fajnie to zdjęcie odratowałaś ;p Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pewnego czasu mamy możliwość dodawania jakby na pamięć bloggera zdjęcia i ona normalnie się zapełnia.. I w efekcie w końcu się skończy miejsce i można wykupić dodatkowe, ale nie wiem na jakiej jest to zasadzie :/ Przynajmniej ja tak to rozumiem :)

      Usuń
  5. chyba każdy chce tamtą pogodę :) brr... teraz jest za zimno...

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki!
    Ładne zdjęcie;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. :D Ja nienawidze histori. ;>
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, mam nadzieję, że blog się spodoba na tyle, abyś wpadała częściej/obserwowała. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcie świetne też mam mase sprawdzianów ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że poszło dobrze z historią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ale ładnioutkie zdjęcie mrrr ;*
    mam nadzieję, że Ci dobrze poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieje, ze dobrze Ci poszlo :>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P