Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 1 grudnia 2012

II Małopolski Konkurs Pieśni i Poezji Patriotycznej

No to przyszedł czas na post z zdjęciami z ostatniego konkursu ;) Niestety nic nie wygraliśmy. Sami nie wiemy dla czego bo nasz występ był naprawdę cudowny :) Chyba jesteśmy po prostu ponad poziomem, zbyt dobrzy ;D
Zdjęcia są strasznie małe a jak chciałam je powiększyć robiły się pikselowate ;/


Czerwone szminki to porażka.. Ale lubię te kwiatki w włosach :)

Przepraszam za jakość zdjęć, ale to nie ja robiłam zdjęcia.
 Więcej informacji o konkursie : TUTAJ

22 komentarze:

  1. fakt , czerwona szminka to zły pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie to czerwona szminka jest fajna ale szczerze mówiąc tu to rzeczywiscie porażka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwona szminka nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwona szminka może nie powala ale kwiaty jak najbardziej trafione :)
    Zapraszam na mojego bloga . :*

    OdpowiedzUsuń
  5. następnym razem będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eeeh nie lubię czeronej szminki :)
    Tez jestem z małopolski :)
    U mnie kilku kolegów i koleżanka byli na takim konkursie, ale wydaje mi się, że był to powiatowy konkurs :) Obserwujemy ? http://teenagers-troubles.blogspot.com
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne kwiatuszki macie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem tak bywa, że nie najlepsi wygrywają ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Podejście do sprawy macie idealne i oby tak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz czasami ten lepszy musi odpuścić i dać szanse innym :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie wygraliście
    słodkie te kwiatki, ale szminki coś średnio trafione

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te kwiatki ;d
    Szkoda, że nic nie wygrałyście, ale ważne, że sama wiesz, że byłyście świetne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne buty ma ta dyrygentka czy ktos tam, co z przodu stoi.

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteście bardzo skromne :) heheehh ale wazne, ze wiecie na co was stać - skzoda, ze nie wygrałyście

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądają te kwiatki, a szminka daje akcent, fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie wygrałyście. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja lubię czerwone szminki, ale tak na prawdę to tutaj za ładnie nie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. E tam, następnym razem na pewno wygracie :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne kwiaty macie. :) Widzę Cię na pierwszym zdjęciu. :>

    OdpowiedzUsuń
  20. też nie lubię czerwonej szminki ;cc

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P