Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 23 grudnia 2012

Jestem ;)

Długo mnie tu nie było, a jak byłam to tylko odpowiadałam na komentarze. Mam tyle do zrobienia.. posprzątać  ubrać choinkę, ubiec ciasteczka i babeczki. Jeszcze jutro muszę skoczyć na pocztę, po przesyłkę o której już w najbliższym czasie ;)
Co się u nie ostatnio działo ;) W szkole wigilia wypadła cudownie, nasz występ chóru też ;) A o 20 poszłam na imprezę do klubu . Powiem Wam było supper, jeszcze nigdy się tak nie bawiłam. No i przeżyłam koniec świata, jak Wy wszyscy ;) Co ja Wam będę opowiadać, impreza jak impreza ;)
★IMPREZOWY KONIEC ŚWIATA - 21.12.2012 PIĄTEK ★
Tu właśnie plakat z imprezy :) Ktoś był ???

 A tu mój elfi strój z jasełek chórowych ;)

Na razie mam dla Was tylko tyle... Postaram się dziś jeszcze coś napisać, ale nie obiecuje ;)


22 komentarze:

  1. ja już to wszystko mam za sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się że jesteś ;)
    + zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki strój :D
    Ja tam i tak miałam zamiar przeżyć ;P
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodko wyglądałaś w tym stroju elfa :D U mnei nie było takiej imprezy :< Obserwuję i liczę na rewanż :>

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :>
    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny strój elfa :D
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jej , jak slodko w tym stroju , haha :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko wyglądasz w tym stroju :) Fajnie, że impreza się udała i że żyjemy jeszcze haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie każdy przeżył koniec świata, na pewno ktoś w tym dniu zmarł.;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, fajny strój ! ^^
    Dobrze, że już jesteś ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P