Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 15 grudnia 2012

Koncert

W piątek miałam koncert ;) Było cudownie, jak śpiewałam to przechodziły po mnie dreszcze ;) Na niczym się nie pomyliliśmy, wszystko wypaliło na 100 %. Tylko teraz nie dam rady nic mówić a jutro występ na rynku o 18.00. Serdecznie zapraszam tych co mieszkają w Krakowie i mogą przyjść ;)
W imieniu całego chóru Jaszczwóry zapraszam ;)

16 komentarzy:

  1. ooo Kraków :) z checią bym was posłuchała ale nie dam rady

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super, trzymam kciuki za jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcę na koncert ;d
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia życzę w takim razie! ;)
    I zapraszam do mnie (zmieniłam wygląd bloga :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że mam baaardzo daleko do Krakowa ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki! :) Fajna sprawa:D

    Zapraszam na konkurs do mnie! :) http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/2012/12/konkurs-wygraj-bon-na-buty.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyszłabym gdybym mieszkała w Krakowie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Zapraszam na mój fan page: https://www.facebook.com/MartaDymekBlog
    Z okazji moich dzisiejszych urodzin organizowany jest konkurs z ciekawymi nagrodami!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam mieszkać w Krk, ale aż cały kraj dalej, no prawie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym poszła lecz od Krakowa dzieli mnie trochę kilometrów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie mieszkam bliżej Krakowa :<

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P