Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Kotyliony

Niedawno napisała do mnie Pani Marta i zaoferowała mi prześliczne kotyliony. Jak zobaczyłam je na zdjęciu wiedziałam że muszę je mieć ;) Z niecierpliwością czekałam na przesyłkę ;) Oczywiście przed zamówieniem przejrzałam wszystkie dostępne wzory i kolory, a jak ich naprawdę sporo wiec każdy znajdzie coś dla siebie.Dziś już odebrałam z poczty paczkę i jestem wniebowzięta. Są prześliczne ;)
Gdybyście chciały zamówić taki oto kotyliony, podaje Wam maila i stronę internetową ;)

 kontakt@dekoratorki.pl
www.dekoratorki.pl


Wszystko było bardzo dobrze zapakowane, tak aby nic sie nei poniszczyło w drodze ;)


Kotyliony są bardzo starannie i dokładnie zrobione. Widać włożono w ich pracę całe serce. Każdy ma agrafkę z tyłu wiec spokojnie można go dopiąć do płaszcza  swetra, koszuli. Moje kotyliony na pewno wykorzystam w najbliższych stylizacjach.


11 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P