Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Liebster Award

Zostałam nominowana przez - Chimeryczna

Postanowiłam że odpowiem na pytania, bo siedzę w domu i mam czas :D

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Czy masz swoją ulubioną część garderoby? 
Nie raczej nie.
2. Jesteś zadowolona ze swojego wyglądu?
Może tak : gdybym miała ocenić się w skali od 1 do 10, to dała bym sobie jakieś 6.
3. Jesteś zadowolona z tego kim jesteś?
Nie.. czasami moim znajomym współczuję że mnie poznali.
4. Jeśli miałabyś być zwierzęciem, bo by to było?
Ojć nie wiem,… chyba kot.
5. Jak definiujesz szczęście?
Szczęście – stan w którym jesteśmy zadowoleni z swoich działań lub z wydarzeń.
6. Wolisz film czy książkę?
Zależy jaka.
7. Jesteś optymistą czy pesymistą?
Raczej pesymistą.. ale czasami zdarza mi się być optymistą.
8. Wolisz sukienki, spódniczki czy spodnie?
Wszystko, kocham się przebierać ;)
9. Jakie są Twoje włosy? Kręcone, czy proste?
Proste (niestety)
10. Jaki masz kolor włosów?
Ciemny blond, z kiedyś rudym ombre, który teraz jest jasnym blondem.
11. Ulubione danie?
Nie mam ulubionego dania, nie przepadam za jedzeniem.

Postanowiłam że nie będę się bawić z nominacje innych blogów wiec jak ktoś ma ochotę odpowiedzieć na pytania to proszę ;)

Pytania ode mnie ;
1. Co lubisz robić ??
2. Jaki jest twój ulubiony aktor / aktorka ?
3. Jakiej muzyki słuchasz ??
4. Gdzie najlepiej się bawisz ??
5. Twój ulubiony kolor ??
6. Jaki masz styl ??
7. Buty płaskie czy na obcasie ??
8. Jaki masz kolor oczy ??
9. Kolczyki długie czy wkrętki ??
10. Ile czasu dziennie poświęcasz na swój blog ???
11. Jakie jest twoje najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa ??

what is love?

3 komentarze:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P