Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki :)

Chciałam do Was napisać wcześniej ale nie mogłam się zabrać, tyle nauki że aż nie wiem za co się zabrać.. jutro na 9.15 i do 20 bo chór.. nie przeżyje  W sobotę, też czyli weekend cały zajęty.. nie ogarniam już niczego.. za dużo stanowczo za dużo.. :/
Jak tam mikołajki, u mnie w klasie spoko ;) Dostałam masę słodyczy.. jak dostane zdjęcia to może wkleję ;)
A teraz znowu, niestety jakieś obrazki z netu, przepraszam nie mam czasu na zdjęcia, ale postaram się zrehabilitować :D
A tak przy okazji zapraszam na mój photoblog :)

prezenty

zakupy

30 komentarzy:

  1. urocza dziewczyna za zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam , że masz photobloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest ta dziewczynka! :D Jej sukieneczka.. ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie jest urocze. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome :)
    lovely blog.
    Following your blog. follower#260

    hope you will visit & follow my blog.
    http://beautydrugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. słodycze :*
    odwiedziłam Twojego photobloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne to drugie zdjęcie ; *
    przypomina mi moją kuzynkę ; DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia wybrałaś :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz co, wolałabym, żebyś jednak nie chciała tak tych zdjęć z mikołajek. Nie wszyscy tam pięknie wyszli ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie chce wszystkich, tylko swoje ;)

      Usuń
  10. Ja z moją klasą postanowiliśmy, że połączymy mikołajki z wigilią i pojedziemy sobie na wycieczkę dwudniową, więc jest spoko xD


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że piątek miałaś zawalony :(

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno zaglądnę na photobloga !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjecia ;) Miłego weekendu!

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nauki jest stanowczo za dużo. ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. nauki do świąt jest masa...
    na klasowych mikołajkach dostałam śliiiczny łańcuszek z niebieskim sercem *_*
    zaglądnę na fbla :D
    http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/zimowe_pocalunki?galeria=13963 - zagłosujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo nie mogę doczeakć się świąt:D
    zgadzam się,nauki zdecydowanie za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dzieki za komentarz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. nice blog, following you now with GFC and bloglovin!
    please follow me back :)

    http://are-you-gonna-be-my-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. :) uwielbiałam klasowe mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. my na mikołajki nie robimy sobie prezentów tylko na wigilię klasową :P

    OdpowiedzUsuń
  21. wow great blog !
    like to follow each other?
    <3

    http://mytimeisnowdaria.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P