Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 26 grudnia 2012

Narnia ;)

Postanowiłam, zabrać się dziś trochę za lekcje.. Muszę przepisać lekcje co mam napisane ołówkiem.. a jest tego trochę. Uczyć się dziś nie mam zamiaru, aż tak poświęcać się nie będę ^^ Wczoraj oglądałam "Opowieści z Narnii : Książe Kaspian" i to zachęciło mnie do przeczytania mojej ukochanej lektury z podstawówki "Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa". serdecznie to polecam. Uwielbiam to czytać ;D Chyba to na tyle, bo już nie wiem o czym Wam napisać ;P Może macie jakieś pomysły na posty, jak tak to pisać.. bo teraz mam czas na realizacje ich :D
Perfect day

31 komentarzy:

  1. ja tylko narnie oglądałam, nigdy nie miałam motywacji do czytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę Gone od Narnii :) ale film też obejrzałam wczoraj (nie cały ale tak)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Opowieści..." ale za moich czasów niestety to jeszcze nie było lekturą obowiązkową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też wczoraj to oglądałam,nawet fajny film;p

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie lubię narnii ;p a wczoraj oglądałam Kevina - to już u nas świąteczna tradycja :P
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez właśnie już troszkę zabrałam się za lekcję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja na szczęście nie mam nic do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Narnię tylko jedną część oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tej części Narnii nie czytałam. niby mnie ciekawi, ale nie spieszy mi się do przeczytania.
    powodzenia w przepisywaniu lekcji :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, you have a blog very nice, compliments ... i'm your new follower!
    I wish you a happy new year and... I hope to read some of your comments in my blog http://lacreativitadianna.blogspot.it/
    Greetings from Italy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze uwielbiam wracać do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. post co dostałaś na święta ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie ogolnie wszystkie opowiesci z narni :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubisz muzykę?!
    ZAPRASZAM na gebels-music.blogspot.com
    moje własne wstawki.
    Jeżeli masz czas przesłuchaj szybko i oceń..
    Bo potrzebuję opinii...
    Przepraszam za SPAM.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zamierzam od dłuższego czasu przeczytać całą serię Opowieści z Narnii, ale jakos brak mi do tego na razie zapału xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie polubię Narnii, zawsze mnie znudzi :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię tą książkę, chociaż film jest gorszy :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "J. Edgar" ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też właśnie muszę się zabrać za lekcje, dobrze że mi o tym przypomniałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie przepadam za tego typu filmami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze nawet o tym nie myślę.;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tej książki nie czytałam... A na uczelnie idę dopiero po Sylwestrze :) A na blogu pisz o czym chcesz ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też lubię czytać, ale jakoś do Narnii mnie nigdy nie ciągnęło ;d
    ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. (chodziło mi o te w nagłówku, gdzie patrzysz w górę xd)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P