Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 29 grudnia 2012

New !!

Więc oto przed Wami zapowiedziany post ;) Nie będę się rozpisywać, bo jakoś weny nie mam ... wiec przejdę do pokazania nowych rzeczy ;)
1. Poduszka z sową - JYSK - 25 zł - Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. A że uwielbiam mieć na łóżku poduszki to idealnie pasuje do mnie i do mojego pokoju ;)

 2. Torba - Cropp - Prezent - Wąsy *.* I to mnie w tej torbie urzekło.. Kocham ja <3

 3. Ramka "gitara" - Prezent - Jeszcze muszę zrobić sobie jakieś cudne zdjęcie i wstawić... Ramka jest cudowna, pasuje do mojego charakteru ;D Kocham gitary :)

 4. Komin - House - Prezent - Kolor pod czapkę ;D Jest cudowny, takie mega cieplutki ;)

5. Pędzel do pudru - Prezent - Mam w końcu pędzel, który się nie zniszczy jak go wezmę ze sobą ;D

 6. Naszyjnik - Prezent - Napis "Confidence Chakra" oznacza "Pewność siebie"/

 7. aniołki - Prezent - Są przeurocze *.*

 8. Książka - Matras - Po przecenie 25% -  37,42 zł (bez przeceny 49.99) - Piąta część sagi o Nikolasie Flamelu "Wiarołomca" .. Teraz czekam na ostatnią część.. Polecam

 9. Torba - Insyjski sklep na rynku (w Krakowie) - 9.90 zł - Idealna będzie na strój i na buty na wf :D

 10. Cienie do powiek - Rossmann - 10.99 - Kolory są cudowne i w końcu znalazłam kolory takie na co dzień ;)

11. Rękawiczki - SIX - Po przecenie 15 zł - Idealne pod czapkę i szalik.. Mam już komplet :D

45 komentarzy:

  1. genialna ramka, rekawiczki, ah super wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba i rękawiczki mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawaj torebkę <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie cmidw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik jest przecudowny, zakochałam się w nim ♥
    Poza tym to chętnie pospałabym na takiej poduszce! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne prezenty. poduszke widziałam ostatnio w JYSKU jak byłam, zwróciła moją uwage. świetna torba i ramka na zdjęcie *.*
    zapraszam do siebie takesmileorsad.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś identyczną torbę, tylko z jednym nadrukiem. Radzę uważać, bo gdy trochę za dużo rzeczy napchałam (strój z wf, książki i miliard niepotrzebnych rzeczy), to pękł mi ten zaczep z ramiączka, ten przy torbie, gdzie jest przyczepione to metalowe coś (Skinny tłumaczy XD). :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam cienie z tej firmy, tylko inne kolory, bo bardzo chciałam mieć taki jakby żółty :3
    A naszyjnik jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki *.*
    Uwielbiam czytać ! Polecam Stephena Kinga .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie wspaniałe rzeczy !! *.*
    pozdrawiam http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy *.*
    obserwuję i liczę na rewanż.
    http://zakochanawwiosnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy ! Fajne torby :D

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik mi się podoba i rękawiczki, reszta też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje za komentarz:D:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeładny blog *.*
    http://mellymp.blogspot.com/2012/12/ciekawe-efekty-do-zdjec.html#comment-form :D
    Doadaję do obserwowanych i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie rzeczy są super :) torba i rękawiczki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog! Czekam na kolejny post<3

    OdpowiedzUsuń
  18. super rzeczy ,świetna jest ta poduszka ,a komin cudo :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. extra! <3 ZAPRASZAM! Trochę męskiej mody :) http://hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cienie i naszyjnik najbardziej mi się podobają ;)
    Torba fajna bo duża i pewnie praktyczna .

    OdpowiedzUsuń
  21. Wąsiasta torba i sówka mnie urzekły :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.szukamelia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P