Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 13 grudnia 2012

Odpoczynek od szkoły

Choć miałam dziś sprawdzian z pp to nie poszłam do szkoły. Nie dlatego że był sprawdzian (żeby ktoś tak nie myślał), nie pozwolił na to mój stan zdrowia.. :/ Dobrze że pp nie jest tak bardzo ważnym przedmiotem bo tak to to bym poszła... Jutro muszę iść no bo jest biologia :( A w dodatku jutro koncert mamy z chóru... nie mogę nie iść, bo mnie pani zabije :/ Wiec dziś wielkie leczenie... A co do mojego zdrowia to jestem przerażona, rano mierzę temperaturę a tu mi wyskakuje 34.8... chyba coś nie halo za niska ta temperatura.. chyba przez to będą się szykować kolejne badania  ;(
Oprócz tego że dziś nadrabiam szkolne zaległości, a jet ich trochę to udało mi się w końcu wyspać.. Nareszcie ;)
      cool

pokój

Strasznie podobają mi się takie pokoje... Mama mi ostatnio powiedziała że jak bardzo chcę to możemy u mnie zrobić remont.. ;) Cudownie w końcu będę miała swój wymarzony pokój.. nie francuski bo nie ale na pewno równie fajny :D

33 komentarze:

  1. też podobają mi sie takie ''centra dowodzenia'' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy rewelka! <3

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowia! :)
    też mam jutro biologie i to sprawdzian :<

    OdpowiedzUsuń
  4. również uwielbiam takie pokoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokoje są supper :)
    no to zdrowiej, zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka w takim razie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie pokoje :3
    cheesecake-corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja naszczeście póki co zdrowa:) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i powodzenia na biologii:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowka:)
    ja wczoraj mialam sprawdzian z biologii i sb nie poszłam;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie zawsze tak odpoczywam ;dd

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh ten fejsbuk:)... musi być heheh. a ten kolor na tamtym zdjęciu jest starym kolorem..były czerwone, teraz mam rude;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też choruję, ale już do końca tygodnia ;p
    Właśnie też często mam tak niską temperaturę, nieco ponad 35 , ale myślę, że to o niczym nie świadczy. A przynajmniej mam taką nadzieję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten drugi pokój. Zdrowiej szybko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrówka, życzę :3

    Obserwuję i liczę na to samo :3
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dzisiaj miałam taki odpoczynek.

    http://restlesskate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog :)

    zapraszam do mnie: http://loverayman.blogspot.com/

    + obserwacja za obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi strasznie podoba się motyw lampek wplątanych w lóżko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne są te pokoje :3
    http://milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie pokoje. Kojarzą mi się typowo z Ameryką: wszystko na wszystkim wszędzie, a całość wygąlda bosko. Niby wszystko wygląda jak z innej bajki i postawione/powieszone od niechcenia, a tworzy wspaniałą całość z dusza *.*
    Próbuje zrobić coś podobnego u siebie i chyba mi dobrze idzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P