Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Śnieg :P

No bo jak by inaczej, u mnie na blogu też nie może zbraknąć posta o tym, że SPADŁ ŚNIEG !!!  Szczerze nawet się nie ciesze, byłam rano załamana jak się dowiedziałam.. nic w tym fajnego, tylko i wyłącznie nacieranie przez nowych kolegów i kolejne choroby. no chyba ze w liceum już z tego wyrośli.. bo u mnie na osiedlu to na pewno nie :/
Byłam dziś po prezent mikołajkowy.. i udało mi się kupić to co zaplanowałam, mam nadzieję ze się koleżance spodoba ;D
śnieg
A w ogóle ten tydzień zapowiada się strasznie męczący.. aż wam rozpisze z czego mam sprawdziany ^^
4.12 - Matematyka
5.12 - WOK (wiedza o kulturze) i J.polski
6.12 - Religia ( chociaż są mikołajki to chcieliśmy wtedy pisać niż w wtorek kiedy jest matematyka)
7.12 - Fizyka
A jeszcze dodatkowo mogą być kartkówki i odpowiedzi ustne :/
Masakra.. liceum a zwłaszcza 1 klasa to jakiś koszmar :.
Dlatego właśnie notki mogą się też w ogóle nie pokazać w tym tygodniu :/ Bardzo Was przepraszam..Wiem że wiąże się z tym spadek oglądalności, ale nie pogodzę wszystkiego :/

snow  Snow

25 komentarzy:

  1. Powodzenia na wszystkich testach!! ;D
    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam śnieg i u mnie jakoś w gimnazjum nie nacierają XD

    OdpowiedzUsuń
  3. co kupiłaś? kocham zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam naszyjnik i bransoletkę, ale nie moge pokazać bo to jednak prezent i koleżanka może wchodzić na mojego bloga :D

      Usuń
  4. W liceum macie masakrę? To ty nic nie wiesz o masakrze. xD Jestem w technikum i mam dodatkowo trzy przedmioty z których trzeba być na bierząco non stop. xD
    U mnie wyrośli z rzucania śniegu i tym podobnych pierdół. Na szczęście. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzonka na sprawdzianach

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki :d

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia ! :D śnieg , nareszcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia życzę na tych sprawdzianach itp.^^

    OdpowiedzUsuń
  9. oo też masz tak dużo sprawdzianów :p

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie sypie tez caly czas:P . powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie każda kolejna klasa liceum jest koszmarna ^^ A już maturalna w której jestem to już w ogóle. Niby przedmioty typu fizyka, chemia u mnie poodpadały, ale i tak najwięcej nauki jest z tych przedmiotów z których i tak nie zdaje matury. ;) W każdym razie życzę duuużo szczęścia na sprawdzianach i powodzenia w nauce ;)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwaga zaskoczę was: U mnie też spadl śnieg <3 heuheuheuheu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śnieg , Śnieg , Śnieg . . .
    Pierwsze zdjęcie ; *

    OdpowiedzUsuń
  14. dokładnie 1 liceum koszmar ;/
    też jestem w pierwszej i tak samo mam pozapychane terminy ;/
    eee a u mnie nie ma śniegu ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja na szczęście ten tydzień mam luźny

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie troche przystopowali, ale już zadają sprawdziany na przed świętami ;<
    powodzenia na sprawdzianach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjecie ♥ wspolczuje tylu spr.

    obserwuje i licze na rew.
    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedługo będziesz tęsknić za tymi czasami :PP Jak będziesz oczywiście o wiele starsza :P :) Tak ja ja :)))) cha cha... no chociaż mam już dość nauki :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P