Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester w łóżku ;(

Jak to ja i mój pech, zawsze coś się stanie, kiedy jest coś zaplanowane i się z tego ciesze. Obudziłam się rano lekko mnie pobolewała głowa.. ale nie przypuszczałam że mam gorączkę  Ostatnio przez dobry miesiąc moja temperatura cały czas była w okolicach 34.8.. a dziś tak milo postanowiła że podskoczy do 38.4 :/
Nie mam na nic siły, od dobrych 5 miesięcy nie miałam gorączki, zmiotło mnie totalnie, nawet nie mam siły wstać i pójść do toalety T.T No cóż, sylwester zapowiada się na lekach ;) A na osłodę tego nieudanego dnia  rodzice kupili mi picollo xD
okna

Przepraszam że tylko obrazki z internetu ale wyglądam tragicznie i nie mam siły na jakiekolwiek zdjęcia :/

12 komentarzy:

  1. zdrowia w takim razie i szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuje. to zdrowiej.
    szczęśliwego nowego roku i żebyś w nim mnie chorowała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och kochana nie jesteś sama! Ja też choruję i to akurat jak miałam plany na sylwestra ;( zdrówka i Szczęśliwego Nowego roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo choruje ! A plany na sylwestra miałam ciekawe ! Zdrowiej i Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedna ;/ Zdrowiej szybko! ;*
    Szczęśliwego Nowego! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrowka:)
    można powiedzieć że ja też choruję w sylwka;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka, szczęśliwego nowego roku xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P