Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 30 grudnia 2012

SYLWESTER !!!

Już jutro wszyscy będziemy się bawić z okazji nowego roku 2013 :D Oby nie był pechowy :D
Z powodu że jutro mogę się już nie pokazać na blogu:
Życzę Wam wszystkim udanej zabawy ;) Wszystkim blogerkom i blogerom, wielu obserwatorów i czytelników chęci do pisania :) a czytelnikom chęci do czytania tego co piszemy ^^
I także chciałam wam wszystkim podziękować, że byliście ze mną przez ten rok :) Gdy mam ciężkie dni jak wejdę zobaczyć jakie napisaliście komentarze i jak je czytam to aż mi się humor poprawia ;)  Dziękuję ze jeszcze tu wchodzicie, chociaż posty pojawiają się naprawdę rzadko.
Wszystkich nowych obserwatorów i czytelników witam na moim blogu :)
A stałych obserwatorów i czytelników (ale się powtarzam) gorąco przytulam i całuję ;*

Sylwester

szpan

london

sztuczne ognie

32 komentarze:

  1. Szczęśliwego nowego roku !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwego nowego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku i udanego sylwestra.:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie chciałabyś wziąć udziału w spotkaniu blogerek?:) w suchej b :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłej zabawy!
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku i szampańskiej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego sylwestra życzę:)Obserwuję oczywiście:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla Ciebie również najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. dla Ciebie równiez :D udanego nowego roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. szczęśliwego nowego roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też życzę Szczęśliwego Nowego Roku! ;)
    aby wszystkie zamierzone cele doszły do skutku, a marzenia się spełniły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie też szczęśliwego Nowego ROku :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Samotny mężczyzna" ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego Sylwka i szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Londyńskie zdjęcie jest genialne ;)
    Wszystkiego dobrego :)
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) U mnie dużo rzeczy do zrobienia samodzielnie ( D.I.Y) dodajemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy New Year ! :)
    obserwuj - http://reyfair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P