Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 18 grudnia 2012

Z małą prośbą ;)

Taki dziś optymistyczny dzień ;) Sprawdzian z fizyki poszedł nawet ok, tylko 1 zadania nie zrobiłam.. i czuje się z tym źle bo było banalne -,-' Na jutro na szczęście żadny sprawdzian się nie zapowiada :) Już nie marudzę o szkole.. bo tan temat chyba nigdy się nie skończy xD
A przejdźmy do tematu posta ;) Mój kolega, chce wygrać w konkursie. Więc zwracam się do Was z prośbą ;) Zagłosujcie na niego ;D Tutaj jest jego praca, w filmiku wszystko jest powiedziane ;) 

Proszę ZAGŁOSUJCIE ;) !! TUTAJ !! KLIK !! TUTAJ !!

Dla Was to zwykłe kliknięcie, a dla niego coś ważnego ;) 
Do przejścia w kolejny etap brakuje jeszcze 140 głosów.. głosować można do sylwestra ;) 

zakochani

gitara

42 komentarze:

  1. o fizyka jak ja jej nie lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam fizykę, tez jestem zła na siebie, bo przez głupi błąd nie dostałam szóstki na półrocze -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosowałam.
    też tak kiedyś miałam z fizyki, że nie zrobiłam jednego zadania, bo brakło mi czasu, a okazało się banalne -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne zdjęcia ! *.*
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie na widzę fizyki, nie dość, że głupia nauczycielka to większości nie rozumiem :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Eeej, fizyka nie jest taka zła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też miałam dzisiaj sprawdzian z fizyki,nie było tak źle :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przypomnij jeszcze że aby zagłosowac to muszą oglądnąc filmik na poczatku bo ja się nie kapłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosuje ;)

    Oczywiście zapraszam do mnie:
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu na facebooku
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  11. Na drugim zdjęciu jest Harry i BTR ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P