Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 9 grudnia 2012

Za mało

Mam teraz strasznie dużo spraw na głowie dlatego posty się nie pojawiają.. :/ Przepraszam ale postaram się to jakoś nadrobić.. Nie obiecuje ze w tym tygodniu coś, się pojawi :(
Obiecałam Wam że będę odpisywać na każdy wasz komentarz, ale szczerze jest to teraz dla mnie czasochłonne i nie wyrabiam wiec mogę zwlekać z odpisywaniem ;)
nosiemkaa

Patuś

25 komentarzy:

  1. Rozumiemy :) Ja tez mam mało czasu ale na szczęście niedługo święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie jest to drugie zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. z 2 obrazkiem się nie zgadzam . choć jest to trudne, ale istnieje taka przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjdzie przerwa świąteczna, przyjdzie czas! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi obrazek opisuje genialnie to co jest teraz w moim życiu

    OdpowiedzUsuń
  6. KONKURS na bloggerkę 2012!

    Chętnie nominuję Twojego bloga do konkursu na najlepszą bloggerkę 2012! Nagrodą jest reklama bloga i nie tylko! Szczegóły: http://hoe-e.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiscie ze rozumiemy ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like your blog dear!
    Keep it up, you do it great! :)

    XO

    OdpowiedzUsuń
  9. rozumiemy:)
    Fajne obrazki^^

    OdpowiedzUsuń
  10. :) wybaczamy... 2 zdjęcie... ahhh :))

    OdpowiedzUsuń
  11. W pełni rozumiem. Teraz się będę musiała wziąć za naukę, bo semestr się kończy, więc też pewnie będę miała zaległości w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. rozumiemy, załatw wszystkie sprawy i wracaj :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm drugie zdjęcie, nie musi tak się kończyć miedzy przyjaciółmi, wiem coś o tym, bo mam przyjaciela płci przeciwnej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P