Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 30 czerwca 2012

:) Dziękuję (:

Chciałam podziękować wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga i go czytają.... :) Dziękuję za wszystkie komentarze, bardzo miło je czytać, i za liczbę obserwatorów, która mam nadzieje jeszcze wzrośnie ;)
Nawet nie wiecie ile to wszystko sprawia mi radości. 
Teraz postaram się już uregulować dodawanie postów, no bo w końcu są WAKACJE i mamy tonę wolnego czasu :) 
A wakacje postaram wykorzystać na MAKSA ^^

Komers

Jak mówiłam 28 mieliśmy komers.... :D Było nieziemsko wszyscy na koniec się popłakali :P
Taka grupowa focia, w całkiem zadymionym korytarzy :P

A taką miałam sukienkę.. .:)

Idę sprzątać jutro obiecuje że dodam więcej postów :D

środa, 27 czerwca 2012

Dzień sportu

A tu już dzisiejsze zdjęcia ;) Mieliśmy w szkole dzień sportu :) I nawet udało się naszej klasie wygrać ;) Zmieściliśmy na skrzyni najwięcej osób, yea :) Mamy tam zwariowane konkurencje, ale też było skakanie przez plotki, pchniecie kulą, skok w dal i takie inne ;)
A potem z dziewczynami zrobiłyśmy sobie fotki, no bo to już nasz ostatni dzień sportu w gimnazjum :/
Za przeróbkę zdjęć dziękuję mojej kochanej Evelince :*


Bo my robimy zawsze zdjęcia nie z tego świata, inaczej sesja byłaby nie udana ^^




Trzymaj formę

W poniedziałek mieliśmy taki dzień całkiem przeznaczony zdrowiu :) No i my jako 3 klasy robiliśmy sałatki, my zrobiłyśmy owocową i znikła w momencie, była PYSZNA :)


I pamiętajcie TRZYMAĆ FORMĘ !! :D

Kwiatuchy :)

Dziś zrobiłam sobie pazurki, już takie na zakończenie, starałam się nie szaleć z kolorami :)
Użyłam naklejek *.*

 Za naklejki zapłaciłam 4,50 :P
 A jako podkład dałam ten lakier, jest taki delikatny :)

 A taki efekt końcowy i jak Wam się podoba ????


wtorek, 26 czerwca 2012

Ostatnie tańce

W poniedziałek, miałyśmy ostatnie zajęcia z tańców :'( Więc poszliśmy na pamiątkowe zdjęcia ;)

Uwielbiam Was dziewczyny :*

Milka

Dziś miałam ostatni angielski w tym roku szkolnym :) Uff.. teraz odpocznę.. ;P I dostałam od pani czekoladki milka, których nie jadłam już od wieków, uwielbiam je :)



W M1

Dziś troszkę zwariowany dzień... :) Musiałam załatwić prezent dla wychowawczyni... a jeszcze udało mi się kupić sukienkę na komers (juppi).... Zdjęcia jej będą jak będę na komersie, bo nie mam jak jej teraz zrobić :)  I kopiłam jeszcze parę rzeczy... :)
 Kupiłam dziś  3 lakiery - każdy po 3.20 - zakupione w GoldenRose





 I dwie książki, po przecenia - każda po 5 zł - w matrasie





Mam zamiar przeczytać je w Wakacje, a że są cienkie  tydzień na każdą powinien wystarczyć

niedziela, 24 czerwca 2012

Na ziemi

Dziś odwiedziliśmy dziadka, jest chory i jest teraz w szpitalu, ale na szczęście jest coraz lepiej... za to ze mną nie, choroba mnie tak osłabiła, że w czasie 2 tygodni 3 razy było mi słabo, a dziś zemdlałam... Dawno już nie odczulam tego uczucia jak się mdleję, po prostu wydawało mi się że śpię... ;P Trochę wszystkich podenerwowałam, ale jak na razie już jest ok... I tak muszę iść na badania, bo nie jest normalne żeby ktoś tak od tak mdlał.. :P Najgorsze jest to że będą mi pobierać krew, więc zapewne przy tym też zemdleję bo to u mnie normalne ^^
A jeszcze dziś byliśmy u małego Mateuszka.. :) Kochany słodziak, a teraz zdjęcia już z powrotu do domu :) 

 Jak widać już kolory do mnie wróciły, ale długo byłam blada jak ściana, a teraz jak widać kwiatuszki, juz nie cały tydzień i WAKACJE :)

A co dziś ciekawego działo się u Was ?? :P

Lody frugo

Dziś u mnie w sklepie zauważyłam, lody frugo, w momencie porwałam jednego, mniam był pyszny... a i był o smaku zielonego frugo ;P


A Wy już je jedliście ??? 
Jak Wam smakowały ???