Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 30 września 2012

Zadbaj o swoje pędzle ;)

Jak któraś z Was nakłada tak jak ja puder pędzlem, a na pewno robi tak większość z dziewczyn, to powinna wiedzieć że pędzle też się czyści :) I to nie tylko pędzle do pudru, także do podkładu, różu, czy cieni oraz gąbeczki też. Pędzle, gąbeczki do podkładu powinniśmy czyścic codziennie, inne co 2-3 dni.
Jeżeli nie będziemy czyścic pędzli to wraz z kosmetykiem będziemy nanosić na twarz przeróżne bakterie.
Znalazłam dla was parę rad co do higieny naszych pędzli.
 

Mycie i czyszczenie
Wszelkie pędzle wykonane z włosia syntetycznego można myć w wodzie z szamponem do mycia pędzli (zwykły szampon do włosów czy mydło są dopuszczalne, ale istnieje ryzyko podniszczenia włosia czy jego przesuszenia). Natomiast gąbeczkom do podkładu woda mydlana na pewno nie zaszkodzi.
Nie dotyczy to akcesoriów z naturalnego włosia (kucyka, kozy), czyli akcesoriów profesjonalnych. One powinny być czyszczone specjalnymi preparatami lub wodą z szarym (!) mydłem.
Pędzle do pudru i różu można też dezynfekować wysokoprocentowym alkoholem (spirytusem spożywczym, nigdy salicylowym). Chusteczkę higieniczną należy zwilżyć alkoholem i wycierać zewnętrzną stronę pędzla. Jest to metoda szybka, ale mimo wszystko nie zastępuje dokładnego umycia pędzli.
Osuszanie
Nie należy wyciskać i wycierać wody z pędzli (ryzyko deformacji włosia i wypadania pojedynczych kępek).
Pędzle powinny być pozostawione do samoistnego wyschnięcia, najlepiej włosiem do dołu. Jeśli nie ma takiej możliwości, należy je położyć płasko na ręczniku (wchłonie wilgoć).
Niedopuszczalne jest suszenie pędzli na kaloryferach i w ich pobliżu, na słońcu lub przy użyciu suszarki. W przeciwnym razie nawet te najlepsze nie przetrwają zbyt długo.
Gotowe płyny do czyszczenia
W cenach od 15-30zł znajdziecie specjalne płyny przeznaczone do czyszczenia pędzli. Dostępne są na przykład w ofercie Sephory, Inglota, IsaDory (IsaDora, Brush Cleanser - Płyn do czyszczenia pędzli, ok. 25 zł/150 ml ).

Ja osobiście myję mój pędzel do pudru co 3 dni ;) Teraz zaczęłam używać także gąbeczek do nakładania podkładu i oczywiście czyszczę je codziennie, a wymieniam je co tydzień.... albo częściej, zależy w jakim są stanie ;)
Mam nadzieję ze te porady były dla Was pomocne i zadbacie o swoje pędzle, a przede wszystkim o swoją cerę ;)

Dzień chłopaka


Wszystkiego dobrego chłopcy :*


06ae9f0b001243114ce0515b.jpg




sobota, 29 września 2012

Projekty :)

Znacie jakiś program do tworzenia takich oto projektów, jak na obrazkach poniżej ???
Niestety nie umiem tak rysować, a strasznie bym chciała coś stworzyć... Uwielbiam takie coś...
Najbardziej podoba mi się to że znani projektanci, najpierw wylewają swoje pomysły na papier, a potem szyje się wymyślone przez nich kreacje... :)






Ślubowanie ;)

Wczoraj na ślubowaniu ( nie pisałam dlatego, że wróciłam do domu późno bo byłam u kuzynki )... Było nawet ok, do czasu... Wszystko Wam opowiem :D
O 12.30 była msza w kościele.. no to ok, wszyscy ładnie się zachowywali, potem przeszliśmy całą grupą ( podobno jak nam mówili to prawie 1000 osób, ale coś nie wieżę że tyle nas było) do filharmonii... I tam wszystko miało trwać od 14.00 do 16.00... Najgorsze było to że wszyscy ważni zaproszeni goście musieli coś powiedzieć... a ich przemowy miały trwać tylko 30 min, a skończyło się na tym że trwały 2h.. -,-' My (jako uczniowie) mieliśmy serdecznie dość.. no bo ile można słuchać tego że ktoś cały czas dziękuje za to samo... Jak już skończyli sobie dziękować, w końcu nastąpiło ślubowanie, oczywiście było już po 16... i gdyby nie to że nasz chór miał występ to kierownicy sali by nas o 16.30 wyprosili...Nasza klasa się zbuntowała i po ślubowaniu wszyscy wstaliśmy i wyszliśmy.. :P  Mieliśmy taką możliwość bo nawet połowa ważnych gości wyszła i nasza wychowawczyni powiedziała ze jak chcemy to możemy wyjść ;P
No to było tak w skrócie.. ;P ale ogólnie to parę osób tam było fajne ;) Na przykład był szkot  tym ich tradycyjnym stroju :D I teraz żałuję że nie miałam aparatu i ze mu nie zrobiłam zdjęcia  ;P
No i jest o tym naszym jubileuszu szkoły w kronice (zaczyna się od minuty.. 9.27 ) - Tutaj
Dziś postaram się zrobić jakieś zdjęcia na bloga.. ;) I muszę jechać kupić spodnie ;P

czwartek, 27 września 2012

Opublikowane *.*

Jestem taka happy, dziś wybiło mi 2000 opublikowanych komentarzy, a dokładnie jest ich 2013 :D  Dziękuję ze macie ochotę komentować to co pisze :)



A teraz przejdźmy do tematu dnia dzisiejszego.. w szkole wszytko okok :) Udało się uniknąć pytania z PP (podstawy przedsiębiorczości )...  Na polskim mieliśmy omawiać mitologię, której nie chciało mi się czytać, ale jednak mieliśmy lekcje o czymś innym... A jutro ślubowanie w filharmonii  ;) Fajnie, podobno ma być telewizja, ale jeszcze nikt nic nie wie :P Nie biorę aparatu, bo nie będzie czasu na zdjęcia ( jest za bardzo napięty grafik ^^) A i nie mam co pokazywać jak będę ubrana, bo będę miała sukienkę którą miałam na bierzmowanie ;) ( Tutaj ) No to chyba tyle, już Was nie zanudzam ;D


A tutaj takie spontaniczne zdjęcia, strasznie lubię ten jogurt czy co to tam jest :)  Pistacjowe *.*

środa, 26 września 2012

Chroniona :)

Dziś pierwszy dzień w szkole po chorobie.. i jakiego ja miałam fuksa ^^ Właśnie przez moją tygodniową chorobę, byłam dziś chroniona.. czyli nie pisałam niezapowiedzianej kartkówki z angielskiego, nie mógł mnie pytać z historii i woku (wiedza o kulturze) :) A teraz siadam do lekcji i nauki ... Jutro na 12.05 a wychodzę o 16.35.. postaram się jutro coś napisać :D
A teraz zostawiam Was z moim kamerkowym zdjęciem ;)


Sorry że tak same zdjęcia kamerkowe, ale na większe nie mam czasu, może coś w weekend wymyślę ;)

wtorek, 25 września 2012

Happy

Jeju jestem taka szczęśliwa, byłam dziś u lekarza i powiedział mi że jeszcze zdrowa nie jestem ale mogę iść do szkoły.. już nie będę musiała przepisywać zeszytów :) Może to dziwnie brzmi, ale na serio się cieszę ;)
Zdjęcie... zostawię bez komentarza.. jej cieszę się strasznie ;)

poniedziałek, 24 września 2012

Smile

Ja na razie weny brak :/ Nie chce Was zamęczać postami z netu, a na outfity nie mam siły. Nigdzie nie wychodzę wiec się nie stroje... Pomysłów na paznokcie już trochę dałam wiec po co kolejne, make up-em nie mam się co zajmować bo średnio umiem :P Więc jak na razie nie wiem co... Jak macie jakieś pomysły to piszcie ;D

Sorry za moje okropne pismo :)

niedziela, 23 września 2012

Bershka

Szczerze mówiąc nie mam ani jednej rzeczy z tego sklepu :P Przymierzam się do kupna jakiejś.. miałam zamiar na lato kupić taką ładna pomarańczową bluzkę w wzory to były tylko rozmiary XL :/
Ale nie będę się tu dłużej rozwodzić.. przejdźmy do sedna postu ;)
Rockowe stylizacje, klasyczne elementy, hipisowskie inspiracje – to wszystko przygotowała Bershka na nadchodzący sezon. "
Nie widziałam jak by to lepiej powiedzieć, ogólnie propozycje na jesień i zimę od Bereshki :)

Zobacz jesienno – zimowy lookbook Bershki!

Zobacz jesienno – zimowy lookbook Bershki!

Jak dla mnie jednym słowem świetne *.* Muszę się wybrać do tego sklepu :D

Pimkie - jesień 2012

Poszukałam i znalazłam propozycję na stroje miejskie na jesień... Chce żeby to była forma inspiracji dla Was :D Mi osobiście bardzo się podobają :) Wybrałam te, moim zdaniem, najładniejsze.
A tak na marginesie - Pimkie to marka ubrań i akcesoriów dla kobiet, które chcą wyglądać modnie i stylowo :D








I co myślicie o tych stylizacjach ???

Jesień, jesień, jesień...


Już dziś mamy kalendarzową jesień ;D Jakoś teraz zaczęłam lubić tą porą roku, może dlatego że za niedługo moje urodziny :P A teraz jakieś inspiracje na jesień ;D





Podobają mi się jeszcze stylizacje jesienne, te swetry, szaliki, a do tego koszule.. są boskie *.*

sobota, 22 września 2012

Mistrzyni makijażu :D

Musiałam napisać post o tym programie :D Prowadzi go dziewczyna, która wcześniej pokazywała swoje instrukcje makijażu na youtube. A teraz ma program na TLC od poniedziałku do piątku o 16.30. Oglądam, jestem wielką fanką. I naprawdę gorąco polecam :D



A teraz parę filmików z youtube :D


TUTAJ możecie oglądać co już było w programie. Też znajdziecie przepisy na naturalne maseczki, które chce wypróbować :D 

Oglądała któraś z Was jej program ?? Jak tak to co myślicie ????

Bordowo *.*

C myślicie o kolorze bordowym ??? Mi osobiście bardzo się podoba, zdecydowanie dołączę  go do mojej kolekcji ulubionych kolorów ;D


Trendy na jesień/zimę 2012 - w kolorze wina

Trendy na jesień/zimę 2012 - w kolorze wina




Piszcie co wy sądzicie o tym kolorze ??? ;P
Podoba Wam się ??


Goodbye summer ..

Dziś żegnamy lato, letnie ciuszki, kolory ... Teraz trzeba się ubierać cieplej, o za niedługo już nie będzie temperatury 35 stopni..;/ Szkoda.... teraz trzeba czekać cały rok na kolejne lato, ale przed nami też kolejne ekscytujące pory roku :D A teraz zdjęcia :)


















Goodbye SUMMER ... ♥♥♥