Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 31 października 2012

Halloween ;)

Lubie to święto  ale nigdy nie robiłam specjalnie na nie jakiejś imprezy ;) zazwyczaj po prostu traktuje go jak zwykły dzień.. ale widać w nim akcenty magiczne ;)
A Wy jak obchodzicie haloween ??

poniedziałek, 29 października 2012

Sprawdzian, sprawdzianem pogania ;)

Jak możecie wnioskować z tytułu posta, nauki jest trochę... trochę to mało powiedziane jej jest od groma, jutro sprawdzian z wosu i niemieckiego, jutro z pp... nie wiem kiedy się nauczę...
Zdjęcie kamerkowe, wiem zamęczam Was nimi, ale postaram się przez długi weekend jakieś zdjęcia zrobić i Wam wstawić ;) Ale nic nie obiecuje.
Co tam u Wam... jak minął poniedziałek . ja ledwo na wf o 7.30 się ruszałam i jeszcze pan mi wstawił 2 za to ze nie umiem dwutaktu... :/

niedziela, 28 października 2012

Grzywka :D

Zawsze chciałam mieć grzywkę na bok.. i dalej chce ja mieć.. Jednak wieczny spór z moja mamą na to nie pozwala.. no niestety jeszcze poczekam... ostatnio zrobiłam wysokiego kucyka i uformowałam taka grzywkę jaką chciałabym mieć.. i powiem Wam podoba mi się... a co wy myślicie ???
Może kiedyś wygram i zetnę włosy tak jak chce :D
U mnie pogoda za oknem marnawa, zrobiła się totalna chlapa-ciapa ;/ Śnieg już stopniał... Ale niestety nadal jest tak strasznie zimno...

Godzinka ;)

No to zyskaliśmy godzinę... Troszkę mało, ale może zdążę się wyrobić z lekcjami. Postaram się dziś napisać jeszcze jakiś tematyczny post :) Jak macie jakieś pomysły, lub życzenia to czekam ;) Można pisać w komentarzach, lub na maila.
Pamietaj

sobota, 27 października 2012

Moje wypieki ;)

Troszkę się spóźniłam, ale lekcje pochłonęły cały mój czas.. :/ No ale jestem i pokazuje wam moje dzisiejsze dzieło, babeczki cytrynowe i z płatkami czekoladowymi - są przepyszne ;D



Zapowiedź ;)

 Zapowiedź :) Moje dzieła jeszcze siedzą w piekarniku, ale pokarzę Wam inne pyszności, następny post z moimi wypiekami.

babeczki  ciastka

słodkie  babeczki

harry potter  babeczki

 babeczka  Babeczki

Czyż nie wyglądają przepysznie :) Musze znaleźć na następny raz przepis na krem i zrobię z różyczkami :)

czwartek, 25 października 2012

Pozytywnie ;)

Jest tyle nauki... że nie wyrabiam.. teraz odczuwam co to prawdziwe zawalenie lekcjami .. dlaczego taki tytuł sama nie wiem .. może szukam już w tym wszystkim jakichś pozytywów... Kolejna 1 tym razem z historii.. muszę się tego wyuczyć i poprawić ;) Jutro kartkówka z biologii i chemii... masakra, nienawidzę biologii... a jeszcze może pytać z niemieckiego... zapowiada się ciekawa noc ... z książkami...
No nic co ja tu będę marudzić, w końcu liceum... A jak tam wy cieszycie się na nadchodzący weekend ??

A tu takie zdjątko... nie mam już czego dodawać ;/

środa, 24 października 2012

Kupno - wymiana

Pisze do Was z ofertą transakcji ;) Sweterek, powiem bardzo ładny... jest do kupna :) A wszystko jest w opisie ;) Cena do uzgodnienia :) Mi się podoba ale niestety jak dla mnie za duży :) Jeżeli jesteście zainteresowane to chyba wiecie co robić ;) TU macie link...
<jak by ktoś był pierwszy raz na blogu to istnieje coś takiego jak hiperłącza, wtedy słowo zmienia kolor i po kliknięciu przenosi was na inna stronkę, zazwyczaj dotycząca notki>
sweter M

Opis:

dwa swetry nieużywane, z metką, kolory :granatowy i ciemny brązowy, przeszywane srebną nicią, bez zbędnych ozdóbek,
krój taki jak na zdjęciu.
bardzo ciepły !idealny na zbliżającą się zimę!!
sprzedam lub wymienię.
polecam!

Stan:

 nowy z metką

Rozmiar:

 38 (M)
Producent:
 

kllaessico

wtorek, 23 października 2012

Styl boho

Szczerze dawno nie było jakiejś tematycznej notki, na temat mody ;) Oczywiście jak macie jakieś pomysły na posty nie tylko związane z modą to jestem otwarta na wasze pomysły ;)
A teraz postaram się przejść do tematu.
Długo się zastanawiałam czy wybrałam dobry temat, no bo jednak coraz rzadziej widuje osoby tak ubrane, nawet w jakichś kolorowych magazynach, no chyba ze źle szukam xD
Szczerze nie umiem określić co to styl boho bez przeczytania ówczesnej lektury na pewnej stronie :P
Dobra postaram się to Wam jakoś przedstawić ;)

Styl boho - luźny, wygodny, czasem zupełnie sprzeczny, Łączy elementy, które mogą się wydawać zupełnie różne.. I właśnie to w nim mi się podoba, takie zaskoczenie ;)
Co go cechuje :
- długie, luźne spódnice
- futrzane kamizelki
- dżinsowe kurtki
- kolorowe tuniki
- szerokie paski
- duże torby
- naszyjniki w dużych ilościach
Matką  tego stylu w modzie jest - Mariella Burani. W jej kreacjach modowych  występuje pierwiastek nie idealności, który sprawia że staja się idealne. Jej kreacje dają poczucie swobody i wolności  a jednocześnie podkreślają kobiecość. W jej projektach widoczny jest zachwyt cygańskim stylem przenoszący się na długie, rozkloszowane i falbaniaste spódnice pełne kwiatowych motywów.
fot. East News      3.jpg

7.jpg      opt-inspired-boho.jpg

gucci_7.jpg      rannagill.jpg

poniedziałek, 22 października 2012

Sprawdziany

Niestety coraz mniej czasu... :/ Jutro sprawdzian z matmy i wos-u.... jak na razie wszystko zaczyna mi się mieszać .. Dziś zdobyłam po prostu cudowne oceny.. 1 z pp, 3 z polskiego i na pocieszenie + z wf-u.... Coraz lepiej mi idzie w tym liceum... Chyba będę tu coraz mniej czasu spędzać przez naukę :(
Niestety nie mam czasu na zdjęcia, wiec musi Was zadowolić zdjęcie kamerkowe :)

niedziela, 21 października 2012

Bez internetu

Wczoraj nie dałam rady napisać bo niestety odcięli mi internet bo była awaria ;) Dopiero dziś wrócił internet ;) Zbyt długo tu nie zagoszczę bo na 14 jadę na korki z majcy..i nie wiem kiedy wrócę ;) A jak na razie powtarzam historię ;/

A tu takie zdjęcie, strasznie i się podobają takie sweterki ;)

sobota, 20 października 2012

Stylizacje ♥♥♥

Coś nie mam pomysłu na posta, wiec dodaje Wam na razie stylizacje, wiem że jeszcze letnie ale mam dość dużo obrazków zapisanych i chcę Wam je pokazać.. :) Choć dziś nie jest tak zimno :D










czwartek, 18 października 2012

TAG


Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

Dziękuję za otagowanie przez  Syla ^^ . No to teraz ruszamy z pytaniami ;) 

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
 Ile czasu prowadzę, chyba chodzi o ogólny czas no to ok. 10 miesięcy, posty publikuje wtedy kiedy mam    czas, czasami wieczorem, czasami po południu.
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
  Często, zazwyczaj sprawdzam komentarze do moderacji ;)
3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
  Dość dużo znajomych wie ze mam bloga, rodzina też ;)
4. Posty jakiego typu interesują Cie najbardziej u innych blogerek?
  Najbardziej modowe, ale lubię też czytać pomysły na D.I.Y.
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
  Nieraczej nigdy nikomu niczego nie zazdroszczę ;)
6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, by zrecenzować go na swoim blogu?
  Nie, nie miałam takiej sytuacji, kupuję te kosmetyki co mnie interesują i potrzebuję, a czasami wstawiam je na bloga :)
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy.
  Nie raczej oszczędzam kasę ;)
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
  Nie wiem co zmieniło... raczej nic :P
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
  Z codziennego życia  raz mi coś wpadnie do głowy jak zobaczę jakąś reklamę, a czasami nie mogę nic     wymyślić ;P
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak, że chciałaś go usunąć?
   Miałam. Wtedy walczyłam z bardzo niemiłymi komentarzami od anonimów.. Ale wygrałam tę wojnę ;)

Taguję :)

Heterochromia ♥

Tytuł troszkę dziwny, ale powiem Wam że jest to zagadnienie bardzo interesujące :D
Jest to wada wrodzona, i od 16 lat ja posiadam, ale dopiero wczoraj dowiedziałam się co to jest. Nie martwcie się nic groźnego :P
Może zaczerpnijmy wiedzy :
"  Jedną z najbardziej niezwykłych i fascynujących wad genetycznych, które wcale nie muszą wiązać się z odrzuceniem społecznym, jest z heterochromia. Choroba ta objawia się różnobarwnością tęczówki, przez co oczy mają inny, niezwykły kolor.
Wiele gwiazd show biznesu decyduje się na noszenie dwukolorowych soczewek, by uzyskać właśnie take efekt. Wyróżnia się dwie odmiany tego zaburzenia.
  1. heterochromia iridis to różnobarwność jednej tęczówki,
  2. heterochromia iridium występuje wówczas, gdy obie tęczówki mają inną barwę.
Przyczyna tej wady leży w innym położeniu barwnika na przynajmniej dwóch częściach tęczówki jednego oka oraz na odmiennym zabarwieniu oczu. Wada ta nie jest uciążliwa i nie wywołuje poważniejszych konsekwencji związanych ze wzrokiem. Występuje także u zwierząt. " więcej...

Czyż nie jest to interesujące, jak widać dotyka to bardzo małej ilości ludzi :) A jak dla mnie, oczy maja piekny kolor jak są pomieszane barwy :D
oczka z mieszaną tęczówką

Moje oczy przypomina obrazek nr.4, tylko ja mam więcej żółtego, a mojej przyjaciółki która dała mi pomysł na post obrazek nr. 3 :D 
A Wy jaki macie kolor oczu ?? :D

P.S.  Dałam to pod etykietę make up, ponieważ kojarzy mi się z naturalnym makijażem oczu... :) 

środa, 17 października 2012

Loczki :D

Dziś cały dzień chodziłam w koczku :) I dopiero przed momencikiem rozpuściłam włosy i mam cudowne loczki, aż zrobiłam zdjęcia :) I jeszcze taki mały urywek, na jednym z zdjęć możecie zobaczyć moja nową koszulkę którą kupiłam w sh :D
A teraz Was zamęczę moimi kamerowymi zdjęciami :D





A na jutro przyjaciółka podsunęła mi fajny pomysł na post :D 
 I na koniec jeszcze taki gif, spodobał mi  się ;P

your face

wtorek, 16 października 2012

Ciekawy dzień :)

Dziś tyle się działo, występ z chóru, połowę tekstów zapomniałam.. ale wyszło okok wszystkim się podobało :D To najważniejsze ;) Jutro zwolnienie z pytania, bo dziś mieliśmy występ.. na szczęście bo jutro wok i historia ;)
A teraz Was zostawiam z obrazkiem i idę robić zadania :)
Do jutra :*

poniedziałek, 15 października 2012

Feliks :)

Nie wiem jak Wy, ale ja wczoraj jak oglądałam telewizję, przypadkowo natrafiłam na TVN24 i akurat szedł skok Feliksa ;P I udało mi się oglądnąć jak skacze. Strasznie mi sie to spodobało i gdybym miła tyle odwagi co on też bym to zrobiła ??
A co wy o tym sadzicie ????

Ten moment najbardziej mi się podobał ;)
A tu możecie poczytać więcej ;)
Rekordowy skok Felixa Baumgartnera

Szczerze nie jestem jakąś jego teraz wielką fanką po prostu spodobał mi się jego wyczyn i chciałam się z Wami nim podzielić ;)
Dziś taki spontaniczny post, bo nie mam za dużo czasu :)

Jutro mam występ z chóru w akademii wiec późno tu będę ;)

niedziela, 14 października 2012

Skajpaj ;)

Wczoraj gadałam na skype z koleżanką do 2 w nocy :) Oczywiście nie obyło się bez sweet foci kamerkowych :D Teraz siedzę i muszę nauczyć się na historię, PP, zrobić zadanie z majcy i wosu :/
Jeszcze postaram się dziś napisać ;D
A teraz zostawiam Was z moim sweet fociowym zdjeciem :)

sobota, 13 października 2012

D.I.Y

Dawno nie dodawałam pomysłów na D.I.Y, może to przez to że czasami pisaliście za za dużo dodaje obrazków z internetu, ale od czasu do czasu chyba nie zaszkodzi ;) Mam nadzieję że coś Wam się spodoba ;)