Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Liebster Award

Zostałam nominowana przez - Chimeryczna

Postanowiłam że odpowiem na pytania, bo siedzę w domu i mam czas :D

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Czy masz swoją ulubioną część garderoby? 
Nie raczej nie.
2. Jesteś zadowolona ze swojego wyglądu?
Może tak : gdybym miała ocenić się w skali od 1 do 10, to dała bym sobie jakieś 6.
3. Jesteś zadowolona z tego kim jesteś?
Nie.. czasami moim znajomym współczuję że mnie poznali.
4. Jeśli miałabyś być zwierzęciem, bo by to było?
Ojć nie wiem,… chyba kot.
5. Jak definiujesz szczęście?
Szczęście – stan w którym jesteśmy zadowoleni z swoich działań lub z wydarzeń.
6. Wolisz film czy książkę?
Zależy jaka.
7. Jesteś optymistą czy pesymistą?
Raczej pesymistą.. ale czasami zdarza mi się być optymistą.
8. Wolisz sukienki, spódniczki czy spodnie?
Wszystko, kocham się przebierać ;)
9. Jakie są Twoje włosy? Kręcone, czy proste?
Proste (niestety)
10. Jaki masz kolor włosów?
Ciemny blond, z kiedyś rudym ombre, który teraz jest jasnym blondem.
11. Ulubione danie?
Nie mam ulubionego dania, nie przepadam za jedzeniem.

Postanowiłam że nie będę się bawić z nominacje innych blogów wiec jak ktoś ma ochotę odpowiedzieć na pytania to proszę ;)

Pytania ode mnie ;
1. Co lubisz robić ??
2. Jaki jest twój ulubiony aktor / aktorka ?
3. Jakiej muzyki słuchasz ??
4. Gdzie najlepiej się bawisz ??
5. Twój ulubiony kolor ??
6. Jaki masz styl ??
7. Buty płaskie czy na obcasie ??
8. Jaki masz kolor oczy ??
9. Kolczyki długie czy wkrętki ??
10. Ile czasu dziennie poświęcasz na swój blog ???
11. Jakie jest twoje najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa ??

what is love?

Sylwester w łóżku ;(

Jak to ja i mój pech, zawsze coś się stanie, kiedy jest coś zaplanowane i się z tego ciesze. Obudziłam się rano lekko mnie pobolewała głowa.. ale nie przypuszczałam że mam gorączkę  Ostatnio przez dobry miesiąc moja temperatura cały czas była w okolicach 34.8.. a dziś tak milo postanowiła że podskoczy do 38.4 :/
Nie mam na nic siły, od dobrych 5 miesięcy nie miałam gorączki, zmiotło mnie totalnie, nawet nie mam siły wstać i pójść do toalety T.T No cóż, sylwester zapowiada się na lekach ;) A na osłodę tego nieudanego dnia  rodzice kupili mi picollo xD
okna

Przepraszam że tylko obrazki z internetu ale wyglądam tragicznie i nie mam siły na jakiekolwiek zdjęcia :/

niedziela, 30 grudnia 2012

SYLWESTER !!!

Już jutro wszyscy będziemy się bawić z okazji nowego roku 2013 :D Oby nie był pechowy :D
Z powodu że jutro mogę się już nie pokazać na blogu:
Życzę Wam wszystkim udanej zabawy ;) Wszystkim blogerkom i blogerom, wielu obserwatorów i czytelników chęci do pisania :) a czytelnikom chęci do czytania tego co piszemy ^^
I także chciałam wam wszystkim podziękować, że byliście ze mną przez ten rok :) Gdy mam ciężkie dni jak wejdę zobaczyć jakie napisaliście komentarze i jak je czytam to aż mi się humor poprawia ;)  Dziękuję ze jeszcze tu wchodzicie, chociaż posty pojawiają się naprawdę rzadko.
Wszystkich nowych obserwatorów i czytelników witam na moim blogu :)
A stałych obserwatorów i czytelników (ale się powtarzam) gorąco przytulam i całuję ;*

Sylwester

szpan

london

sztuczne ognie

sobota, 29 grudnia 2012

New !!

Więc oto przed Wami zapowiedziany post ;) Nie będę się rozpisywać, bo jakoś weny nie mam ... wiec przejdę do pokazania nowych rzeczy ;)
1. Poduszka z sową - JYSK - 25 zł - Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. A że uwielbiam mieć na łóżku poduszki to idealnie pasuje do mnie i do mojego pokoju ;)

 2. Torba - Cropp - Prezent - Wąsy *.* I to mnie w tej torbie urzekło.. Kocham ja <3

 3. Ramka "gitara" - Prezent - Jeszcze muszę zrobić sobie jakieś cudne zdjęcie i wstawić... Ramka jest cudowna, pasuje do mojego charakteru ;D Kocham gitary :)

 4. Komin - House - Prezent - Kolor pod czapkę ;D Jest cudowny, takie mega cieplutki ;)

5. Pędzel do pudru - Prezent - Mam w końcu pędzel, który się nie zniszczy jak go wezmę ze sobą ;D

 6. Naszyjnik - Prezent - Napis "Confidence Chakra" oznacza "Pewność siebie"/

 7. aniołki - Prezent - Są przeurocze *.*

 8. Książka - Matras - Po przecenie 25% -  37,42 zł (bez przeceny 49.99) - Piąta część sagi o Nikolasie Flamelu "Wiarołomca" .. Teraz czekam na ostatnią część.. Polecam

 9. Torba - Insyjski sklep na rynku (w Krakowie) - 9.90 zł - Idealna będzie na strój i na buty na wf :D

 10. Cienie do powiek - Rossmann - 10.99 - Kolory są cudowne i w końcu znalazłam kolory takie na co dzień ;)

11. Rękawiczki - SIX - Po przecenie 15 zł - Idealne pod czapkę i szalik.. Mam już komplet :D

16-letnia mama

Ostatnie strasznie lubię po nocach oglądać filmy na telefonie i ostatnio wpadłam na film "16-letnia mama".
Powiem Wam film bardzo fajny.. porusza. Przyznam płakałam na nim ;) Historia powiem jak najbardziej prawdziwa.. i zdarzają się takie dziewczyny nawet w Polsce... ;) Warto oglądać ;)


Jak by komuś się tu nie chciało oglądnąć to możecie oglądnąć --> TUTAJ

piątek, 28 grudnia 2012

Shooping

Właśnie wróciłam do domu ;) Dziś byłam na rynku z kuzynką.. kupiłam parę drobiazgów ;) A że już tych rzeczy się troszkę uzbierało postanowiłam zrobić post jeden wielki z wszystkimi drobiazgami :D
Ale to jutro... A dziś chyba oglądnę ostatnią cześć Pottera ;)
vintage

środa, 26 grudnia 2012

Narnia ;)

Postanowiłam, zabrać się dziś trochę za lekcje.. Muszę przepisać lekcje co mam napisane ołówkiem.. a jest tego trochę. Uczyć się dziś nie mam zamiaru, aż tak poświęcać się nie będę ^^ Wczoraj oglądałam "Opowieści z Narnii : Książe Kaspian" i to zachęciło mnie do przeczytania mojej ukochanej lektury z podstawówki "Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa". serdecznie to polecam. Uwielbiam to czytać ;D Chyba to na tyle, bo już nie wiem o czym Wam napisać ;P Może macie jakieś pomysły na posty, jak tak to pisać.. bo teraz mam czas na realizacje ich :D
Perfect day

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt ;)

W ten wesoły dzień, życzę Wam, wszystkim blogerkom i blogerom... Wielu komentarzy, obserwatorów, odwiedzin. Moim czytelnikom.. udanych świąt, wielu prezentów, radosnej atmosfery, przepysznych potraw... i aby nikt się nie martwił że przytyje w święta :)

WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

święta

pierniki

święta

Kotyliony

Niedawno napisała do mnie Pani Marta i zaoferowała mi prześliczne kotyliony. Jak zobaczyłam je na zdjęciu wiedziałam że muszę je mieć ;) Z niecierpliwością czekałam na przesyłkę ;) Oczywiście przed zamówieniem przejrzałam wszystkie dostępne wzory i kolory, a jak ich naprawdę sporo wiec każdy znajdzie coś dla siebie.Dziś już odebrałam z poczty paczkę i jestem wniebowzięta. Są prześliczne ;)
Gdybyście chciały zamówić taki oto kotyliony, podaje Wam maila i stronę internetową ;)

 kontakt@dekoratorki.pl
www.dekoratorki.pl


Wszystko było bardzo dobrze zapakowane, tak aby nic sie nei poniszczyło w drodze ;)


Kotyliony są bardzo starannie i dokładnie zrobione. Widać włożono w ich pracę całe serce. Każdy ma agrafkę z tyłu wiec spokojnie można go dopiąć do płaszcza  swetra, koszuli. Moje kotyliony na pewno wykorzystam w najbliższych stylizacjach.


niedziela, 23 grudnia 2012

Jestem ;)

Długo mnie tu nie było, a jak byłam to tylko odpowiadałam na komentarze. Mam tyle do zrobienia.. posprzątać  ubrać choinkę, ubiec ciasteczka i babeczki. Jeszcze jutro muszę skoczyć na pocztę, po przesyłkę o której już w najbliższym czasie ;)
Co się u nie ostatnio działo ;) W szkole wigilia wypadła cudownie, nasz występ chóru też ;) A o 20 poszłam na imprezę do klubu . Powiem Wam było supper, jeszcze nigdy się tak nie bawiłam. No i przeżyłam koniec świata, jak Wy wszyscy ;) Co ja Wam będę opowiadać, impreza jak impreza ;)
★IMPREZOWY KONIEC ŚWIATA - 21.12.2012 PIĄTEK ★
Tu właśnie plakat z imprezy :) Ktoś był ???

 A tu mój elfi strój z jasełek chórowych ;)

Na razie mam dla Was tylko tyle... Postaram się dziś jeszcze coś napisać, ale nie obiecuje ;)


wtorek, 18 grudnia 2012

Z małą prośbą ;)

Taki dziś optymistyczny dzień ;) Sprawdzian z fizyki poszedł nawet ok, tylko 1 zadania nie zrobiłam.. i czuje się z tym źle bo było banalne -,-' Na jutro na szczęście żadny sprawdzian się nie zapowiada :) Już nie marudzę o szkole.. bo tan temat chyba nigdy się nie skończy xD
A przejdźmy do tematu posta ;) Mój kolega, chce wygrać w konkursie. Więc zwracam się do Was z prośbą ;) Zagłosujcie na niego ;D Tutaj jest jego praca, w filmiku wszystko jest powiedziane ;) 

Proszę ZAGŁOSUJCIE ;) !! TUTAJ !! KLIK !! TUTAJ !!

Dla Was to zwykłe kliknięcie, a dla niego coś ważnego ;) 
Do przejścia w kolejny etap brakuje jeszcze 140 głosów.. głosować można do sylwestra ;) 

zakochani

gitara

niedziela, 16 grudnia 2012

Bez głosu

I wszystkie moje plany, szlak wziął... ;/ Choroba się rozwija zamiast znikać... Jak na razie nic nie mówię, żeby chociaż głos odzyskać. Na koncert na rynek też nie idę, bo o śpiewaniu na razie mogę zapomnieć. Pije cały czas herbatę, bo wtedy mniej gardło boli... Temperatura powoli wzrasta jest już 35.5, lepiej niż 34,8 :) Zrobiłam sobie z całym śpiewnikiem, jest teraz cudowny *.* A teraz siedzę nad historią... Znowu, ja nic innego nie robię tylko się historii uczę. Szczerze mam już dość.. Nie wiem czy dobrze wybrałam profil, czy human to dobra decyzja. Uwielbiam język polski ale gorzej z ta historia.. tyle dat, nie mam totalnie do tego głowy. Wiem, wiem marudzę, ale czasami muszę. tak w ogóle strasznie dziś senny dzień jest, nie wiem czy to znowu nie przez to ciśnienie... Ale cóż spać nie pójdę bo muszę się uczyć ;/
Trochę się rozpisałam, jak komuś będzie się to chciało czytać to gratuluje wytrwałości i cierpliwości, bo naprawdę dziś strasznie marudzę.
dziewczyna

tea

sobota, 15 grudnia 2012

Koncert

W piątek miałam koncert ;) Było cudownie, jak śpiewałam to przechodziły po mnie dreszcze ;) Na niczym się nie pomyliliśmy, wszystko wypaliło na 100 %. Tylko teraz nie dam rady nic mówić a jutro występ na rynku o 18.00. Serdecznie zapraszam tych co mieszkają w Krakowie i mogą przyjść ;)
W imieniu całego chóru Jaszczwóry zapraszam ;)

czwartek, 13 grudnia 2012

Odpoczynek od szkoły

Choć miałam dziś sprawdzian z pp to nie poszłam do szkoły. Nie dlatego że był sprawdzian (żeby ktoś tak nie myślał), nie pozwolił na to mój stan zdrowia.. :/ Dobrze że pp nie jest tak bardzo ważnym przedmiotem bo tak to to bym poszła... Jutro muszę iść no bo jest biologia :( A w dodatku jutro koncert mamy z chóru... nie mogę nie iść, bo mnie pani zabije :/ Wiec dziś wielkie leczenie... A co do mojego zdrowia to jestem przerażona, rano mierzę temperaturę a tu mi wyskakuje 34.8... chyba coś nie halo za niska ta temperatura.. chyba przez to będą się szykować kolejne badania  ;(
Oprócz tego że dziś nadrabiam szkolne zaległości, a jet ich trochę to udało mi się w końcu wyspać.. Nareszcie ;)
      cool

pokój

Strasznie podobają mi się takie pokoje... Mama mi ostatnio powiedziała że jak bardzo chcę to możemy u mnie zrobić remont.. ;) Cudownie w końcu będę miała swój wymarzony pokój.. nie francuski bo nie ale na pewno równie fajny :D

środa, 12 grudnia 2012

12.12.12 - mój szczęśliwy dzień ;)

Jestem dziś naprawdę zadowolona z tego dnia.. ;) Udało mi się zdać historie na +3, wiec wyszłam z zagrożenia :D Z informatyki dostałam 4 :) A z woku 5 i 3 ;) Jest cudownie, więcej takich ocen ;)
A uczyłam się do tej historii chyba z ponad 4h.. i się opłacało bo zdałam ;D
Zrobiłam dla Was jakieś obecne zdjęcia.. Bo dawno nie dodawałam.. Kamerkowe, bo kamerkowe ale zawsze są ;)

Klosik, cały dzień dziś w nim przechodziłam, wyszedł cudowny *.*

wtorek, 11 grudnia 2012

Ibuprom + ciepła herbata i książka do historii...

Jak widać w tytule, już się mi chyba wszystko dzieje.. ale postanowiłam do Was tu wpaść i coś napisać ;) Głowa mnie tak boli ale gorączki jeszcze nie mam. Termometr pokazuje temperaturę 35.3... Nauki tyle ze hoho, już nawet z informatyki cisną -,-' Jakby nie mieli z czego... Jutro odpowiadam z historii i proszę Was trzymajcie za mnie kciuki bo jest to już moje 3 podejście, jak teraz się nie uda to się załamię ;/
Sprawdzian sprawdzianem podania, tak jak w ostatnim tygodniu.. ale teraz dodatkowo jeszcze kartkówki i odpowiedzi ustne.. od tego wszystkiego to można zwariować a nie zapamiętać to co się nauczyło :/
Mam dla Was moje zdjęcie  przerobione bo było strasznie rozmazane i udało mi sie go odratować.. jeszcze z końca wakacji, wolałam tamtą pogodę..
***

Musze chyba zrobić porządek z starymi postami, bo ten limit co mam na zdjęcia zaczyna mnie lekko denerwować ;/

niedziela, 9 grudnia 2012

Za mało

Mam teraz strasznie dużo spraw na głowie dlatego posty się nie pojawiają.. :/ Przepraszam ale postaram się to jakoś nadrobić.. Nie obiecuje ze w tym tygodniu coś, się pojawi :(
Obiecałam Wam że będę odpisywać na każdy wasz komentarz, ale szczerze jest to teraz dla mnie czasochłonne i nie wyrabiam wiec mogę zwlekać z odpisywaniem ;)
nosiemkaa

Patuś

czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki :)

Chciałam do Was napisać wcześniej ale nie mogłam się zabrać, tyle nauki że aż nie wiem za co się zabrać.. jutro na 9.15 i do 20 bo chór.. nie przeżyje  W sobotę, też czyli weekend cały zajęty.. nie ogarniam już niczego.. za dużo stanowczo za dużo.. :/
Jak tam mikołajki, u mnie w klasie spoko ;) Dostałam masę słodyczy.. jak dostane zdjęcia to może wkleję ;)
A teraz znowu, niestety jakieś obrazki z netu, przepraszam nie mam czasu na zdjęcia, ale postaram się zrehabilitować :D
A tak przy okazji zapraszam na mój photoblog :)

prezenty

zakupy

środa, 5 grudnia 2012

Długo w szkole ;/

Dziś już wieczorem post się chyba nie pojawi... Kończę o 18.20, a jutro mam sprawdzian z religii więc muszę się uczyć.. Teraz siedzę jeszcze z mokrą głową i szykuję się do szkoły..
Nawet nie wiem co mam dziś powtarzać. .czy historię- bo będzie pytał  czy wok - bo jest sprawdzian, czy polski - bo pisze wypracowanie :/ Mętlik totalny..

School
school

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Śnieg :P

No bo jak by inaczej, u mnie na blogu też nie może zbraknąć posta o tym, że SPADŁ ŚNIEG !!!  Szczerze nawet się nie ciesze, byłam rano załamana jak się dowiedziałam.. nic w tym fajnego, tylko i wyłącznie nacieranie przez nowych kolegów i kolejne choroby. no chyba ze w liceum już z tego wyrośli.. bo u mnie na osiedlu to na pewno nie :/
Byłam dziś po prezent mikołajkowy.. i udało mi się kupić to co zaplanowałam, mam nadzieję ze się koleżance spodoba ;D
śnieg
A w ogóle ten tydzień zapowiada się strasznie męczący.. aż wam rozpisze z czego mam sprawdziany ^^
4.12 - Matematyka
5.12 - WOK (wiedza o kulturze) i J.polski
6.12 - Religia ( chociaż są mikołajki to chcieliśmy wtedy pisać niż w wtorek kiedy jest matematyka)
7.12 - Fizyka
A jeszcze dodatkowo mogą być kartkówki i odpowiedzi ustne :/
Masakra.. liceum a zwłaszcza 1 klasa to jakiś koszmar :.
Dlatego właśnie notki mogą się też w ogóle nie pokazać w tym tygodniu :/ Bardzo Was przepraszam..Wiem że wiąże się z tym spadek oglądalności, ale nie pogodzę wszystkiego :/

snow  Snow

niedziela, 2 grudnia 2012

Bez laptopa :/

Dziś od raza byłam bez laptopa.. Niestety.. ale już jestem.. oczywiście nie mam pomysłu na posta bo zdjęć z rynku jeszcze nie dostałam ;P Tak się zastanawiam co Wam tu napisać... Weekend się koczy, szczerze wcale nie odczułam że był.. :/ Tyle spraw na głowie.. następne weekendy tez już zajęte.. Zdecydowanie potrzebny mi zmieniać czasu Hermiony.. zdecydowanie ;P Może dziś na ukończenie weekendu oglądnę Pottera :D
Harry Potter

harry potter

sobota, 1 grudnia 2012

II Małopolski Konkurs Pieśni i Poezji Patriotycznej

No to przyszedł czas na post z zdjęciami z ostatniego konkursu ;) Niestety nic nie wygraliśmy. Sami nie wiemy dla czego bo nasz występ był naprawdę cudowny :) Chyba jesteśmy po prostu ponad poziomem, zbyt dobrzy ;D
Zdjęcia są strasznie małe a jak chciałam je powiększyć robiły się pikselowate ;/


Czerwone szminki to porażka.. Ale lubię te kwiatki w włosach :)

Przepraszam za jakość zdjęć, ale to nie ja robiłam zdjęcia.
 Więcej informacji o konkursie : TUTAJ