Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 16 stycznia 2013

Best Friend TAG

Jak wspominałam w wczorajszym poście.. przygotowałam dla Was razem z Anią tag o naszej przyjaźni ;) Znamy się już 3 lata, i choć dla jednych to krótki okres na poznanie się my na prawdę bardzo mocno się zaprzyjaźniłyśmy ;) co ja Wam będę więcej pisać, wszystko znajdziecie w filmiku. Czekamy na pytania ;)

 
Liczę ze Wam się spodoba ;) 
Zapraszam na Ani blog : http://ann-fashion-model.blogspot.com/


11 komentarzy:

  1. O.o Extra ... Przyjaciele to największy skarb ^^ ♥♥♥

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się znam z Dorotą 5 lat, ale tak naprawdę przyjaźnimy się dopiero od września :D ale czuję się jakbym ją znała od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaah młotku skąd ty masz takie zdjęcia! O.o haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia mam z mojego tajnego laptopowego archiwum xD

      Usuń
  4. super dziewczyny, oby tak dalej :)
    oczywiście zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to kolejnych lat przyjaźni życze ! :))
    To zdjęcie w polu macie niezłe :]

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam filmik u Ani :)
    świetny! :)
    czekamy na więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie fajne, bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P