Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 8 stycznia 2013

Co by Wam tu powiedzieć ??

Dziś czuje się jakby był piątek ^^ Nie wiem dlaczego.. ale jutro cudowny dzień zamiast lekcji od 12.05 od 18.20 to mam skrócone i przychodzę na 10.30 a wychodzę o równej 14 ?? Czy to nie cudowne, cały dzień dla mnie ;D Na dzisiejszy dzień też nie narzekam, ogólnie bardzo fajnie i miło go spędziłam....
Teraz siedzę przed książkami z herbatą z pomarańczą - jest przepyszna, zaparzacie zwykłą herbatę a do tego dodajecie (ale najpierw sparzcie wrzątkiem skórę) plasterek pomarańczy, ja przekrawam na pół żeby potem go zjeść ^^ - i się uczę :/ Play na ferie już mam i na pewno będą udane, oczywiście jak się uda to wszystkie wydarzenia (prawie wszystkie) będą na blogu :D Na pewno pierwszy przystanek na ferie to - SHOPPING !!!!

Miałam tego zdjęcia nigdzie nie pokazywać, ale już tak dawno nie było moich zdjęć, nawet tych kamerkowych że jednak postanowiłam Wam się (przynajmniej w jakiejś części) pokazać ^^

22 komentarze:

  1. to musi być ta herbata dobra^^
    fajne zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie dziwne uczucie.
    skrócone lekcje są super. też mam jutro krócej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie dziwne uczucie ... ;/
    skrócone lekcje zawsze spoko, ale jutro akurat mam na 9.50 i kończę o 12.30.
    Hmm... takiej wersji herbatki nie próbowałam, tylko zawsze dolewałam soku pomarańczowego, ale z pewnością spróbuje ;)
    Mmm...zakupy zawsze na tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. moim pierwszym przystankiem również będą zakupy :)
    zapraszam do mnie
    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. herbatka musi byc pyszna ;)
    skrócone lekcje ja mam w czwartek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ! ;*
    obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam, czemu nie pokazywać? Fajne jest! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę spróbować tej herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja kupuję w biedronce taką pyszną pomarańczową herbatę - nie jest droga, a cudownaa <3 :D

    i zapraszam na pierwszego hand-made'owego posta! :D

    always-made

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna notka :P

    +obserwuję <3

    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ci fajnie :)
    Ja pewnie połowę, a raczej całe ferie spędzę z przyjaciółką <3


    OdpowiedzUsuń
  12. muszę wypróbować tą herbatkę :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oi, spróbuje taka herbatke:d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na ferie jadę w góry na tydzień ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. napiłabym się takiej ciepłej herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nic nie sprawia więcej przyjemności niż skrócone zajęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ci fajnie :D ja musze jutro siedziec do 15.20 , a to PIĄTEK !! :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Herbata z pomarańczą ? Ciekawe połączenie na pewno kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje :) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P