Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 18 stycznia 2013

"Duże dzieci"

Wczoraj oglądałam film "Duże dzieci". Musze powiedzieć że film bardzo fajny. Można się pośmiać, a że na polskim już nie raz robiłam interpretacje filmu, to znalazłam wiele sytuacji z mojego życia, lub po prostu z codzienności np. wydarzeń na ulicy, w sklepie. Na pewno każdy się przy nim pośmieje ;)


W weekend przypadający na święto 4 lipca, pięciu przyjaciół z dzieciństwa spotyka się po 30 latach, aby wziąć udział w pogrzebie ukochanego trenera koszykówki. Wraz z rodzinami zatrzymują się w domku nad jeziorem należącym do zmarłego trenera. Przyjaciele na nowo przeżywają szkolne czasy, nabijają się z siebie i usiłują pokazać dzieciom, że można się bawić tak jak za dawnych czasów. 

To, że człowiek się starzeje, wcale nie oznacza, że tym samym dorośleje! Supergwiazdy komedii: Adam SandlerKevin JamesChris RockDavid Spade i Rob Schneider dają niesamowity i przezabawny popis swoich talentów, wcielając sie w role przyjaciół z dzieciństwa, którzy spotykają się po latach, by powspominać stare dobre czasy. Nie szkodzi, że obecnie są oni szanowanymi biznesmanami, mężami i ojcami.  Nic nie jest w stanie powstrzymać tych zdziecinniałych facetów przed zabawą. Twórcy "Klik: i robisz, co chcesz" przedstawiają prześmieszny i ciepły film, który dowodzi, że w każdym mężczyźnie zawsze pozostaje coś z młodego chłopca.


Duże dzieci

"Duże dzieci" -

19 komentarzy:

  1. właśnie chcę go dziś obejrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo.. Musze obejrzeć ! :P

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam, świetny, dużo śmiechu przy nim miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam ale myślę że wkrótce się to zmieni :P
    zapraszam do mnie na nowy wyglad bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie :D
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się ciekawie ;p trzeba oglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam ale coś czuję że śmieszny film :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wybierałam się na to do kina, ale w końcu nie dotarłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałem bardzo dużo negatywnego na temat tego filmu, a to chyba jedna z nielicznych pozytywnych opinii :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Odwróceni zakochani" ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P