Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 19 stycznia 2013

Epic Violin Girl

Już od pewnego czasu natrafiam, a to na bestach, a to na kwejku a to na youtube, na jej filmiki. I coraz bardziej mnie zaskakuje ;) Aaa.. zapomniałabym nie powiedziałam Wam o kim mowa ^^ Lindsey Stirling, nie wiem skąd pochodzi ale wiem że dziewczyna jest utalentowana. Nauczyć się grać na skrzypcach -  możliwe, ale grać i tańczyć, podskakiwać itp. to już sztuka. Podziwiam ją, bo sama kocham grę na skrzypcach. Mam nadzieje ze i Wam się spodoba ;)







25 komentarzy:

  1. Słuchałam, słuchałam... Wspaniała dziewczyna :)


    ___________________________________________
    Zapraszam :)
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ją, a szczególnie cover we found love <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  4. też widzialam ją na bestach i trzeba przyznać że ma dziewczyna talent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ona jest genialna, jej dubstepowa wersja jest mistrzowska:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award . Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I absolutely adore her photos! So pretty!

    Your new fan
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzypce... moja siostra na nich gra i instrument mnie nie pociąga. A 1.fotka dziewczyny jest super

    OdpowiedzUsuń
  9. wow super :P

    Zapraszam w wolnej chwili na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your blog ! What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3

    Join my ROMWE GIVEAWAY!

    www.ontomywardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lindsey Stirling <3
    UWIELBIAM JĄ!

    Obserwuję oraz liczę na to samo z Twojej strony!
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma bardzo fajną fryzurę o.o :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oj dziewczyna ma wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ją. Ta dziewczyna jest niesamowita ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ją. Jest niesamowita ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ona jest świetna, uwielbiam ją! <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Pokusa" ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. talent ma :)

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ma dziewczyna talent! ;)
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam, ale pierwsza piosenka fajna jest;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P