Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 13 stycznia 2013

Incognito xD

Mam straszny problem z blogiem. Gdy otwieram bloga w normalnej zakładce i chcę napisać post, niestety wychodzi błąd :( Okienko do pisania w ogóle nie chce się pokazać. Gdy już wejdzie że jest jakiś błąd to zalecają mi : Wyczyść pamięć podręczną i usuń pliki cookie w przeglądarce, a potem spróbuj ponownie.
Tyle tylko że ja nie wiem gdzie mam to zrobić :( Jak ktoś miał podobna sytuacje albo wie co powinnam zrobić niech pomoże.
Posty mogę pisać tylko przez okno "incognito". Co nie jest najwygodniejsze :/
Liczę na waszą pomoc ;)
Od paru dni, widzę ten obrazek gdy chcę napisać post T.T Pomóżcie ;)

13 komentarzy:

  1. nie mam pojęcia o co wgl chodzi :/ jakaś doświadczona blogerka na pewno Ci pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie mam pojęcia o co chodzi, u mnie nie ma takiego błędu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam problemy z wgrywaniem zdjęć na blogera :/
    A z twoim problemem nie wiem c zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz poczekać chyba tez tak kiedys miałam przez kilka dni..

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tak nie ma, nie wiem dlaczego Ci sie to przytrafiło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś też musiałam z jakiegoś powodu czyścić te całe pliki cookie. Wyszukałam w google jak to zrobić. Jakiej przeglądarki używasz? c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wyskakują prostokąty na zdjęciach i nie wiem o co chodzi;/

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie wiem jak ci pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje mi się, że pamięć podręczna i pliki cookie to przy usuwaniu historii przeglądania czasem można, ale nie wiem dokładnie. powodzenia w usuwaniu usterki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nie wiem jak ci pomóc :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P