Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 31 stycznia 2013

Klik :)

Pisze do Was z bardzo miła dla mnie wiadomością. Zawarłam współpracę z wholesale-orders.com. Bardzo się z tego powodu cieszę, i myślę ze współpraca będzie udana.
A co do tej sprawy. Na prawym bocznym pasku, na samym początku jest baner właśnie z tej strony.  Bardzo bym Was chciała poprosić o klikanie w niego ;) Dzięki temu na mojej twarzy będzie pojawiał się wielki uśmiech ^^
A teraz pokażę Wam parę rzeczy z tamtej stronki ;)

    
 

22 komentarze:

  1. gratuluję nawiązania współpracy :)
    sukieneczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy tam mają :] Jak nawiązałaś z nimi współpracę ? Sami ci to zaproponowali ?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rzeczy. sukienka i kurtka najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka jest fajna, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie czyta się Twojego bloga :)
    zapraszam do mnie :)
    coffeeewithmilk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich :3
    + Obserwujemy? :)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P