Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kolejne "Liebster Blog Award"

Znowu zostałam otagowana, a ze lubię odpowiadać na pytania to mi pasuje ;)
Tym razem otagowała mnie : Patrycja

A teraz moje odpowiedzi ;)

1. Najważniejsza wartość dla Ciebie w życiu ?
Rodzina.
2. Ważniejszy jest dla Ciebie wygląd zewnętrzny czy charakter ?
Zdecydowanie charakter.
3. Liczysz się ze zdaniem innych na swój temat ?
Tak, nawet jak by mi się ono nie podobało.
4. Czy jest coś, co chciałabyś w sobie zmienić ? jeśli tak, to co ?
Całą siebie.
5. Ulubione imię męskie i damskie ?
Męskie - Piotr, Paweł ; damskie - Ewelina
6. Co cenisz sobie najbardziej w ludziach ?
Szczerość.
7. Co uważasz za swoją największą wadę, a co za zaletę ?
Wada - przywiązywanie do wszystkiego wielkiej wagi, zaleta - oduczyłam się zazdrościć komuś czegoś.
8. Jakie jest Twoje motto ?
Hmm.. nie mam motta..
9. Czego nigdy byś nie wybaczyła ?
Zdrady.
10. Wierzysz w horoskopy, wróżby itp ? ;d
Nie. Czytam to dla zabawy, ale i tak rzadko.
11. Na co wydajesz najwięcej pieniędzy ?
Na ubrania.

pióro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P