Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 18 stycznia 2013

Kolejne ;)

Zauważyłam ,że bardzo dużo osób taguje mnie do Libster Blog Award. Jest mi bardzo miło z tego powodu ;) Mam nadzieję ze Was nie zanudzam takimi postami ;)

Zostałam nominowana przez : justysss15

Nominacja do Liebster Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

1. Twoje motto życiowe ?
Jak już jest w poprzednich pytaniach, nie mam motta ;) 
2. Ulubiony film ?
Nie mam ulubionego, mogę powiedzieć ze dokładnie wczoraj oglądałam "Duże dzieci" i sądzę ze to bardzo fajny film.
3. Ulubione blogi?
Jest ich parę ;) 
4. Cel jaki chcesz osiągnąć w życiu ?
Jak na razie, wybrać się na wymarzone studia psychologiczne ;) 
5. Masz zwierzątko ?
Niestety już nie  :/
6. Czym się interesujesz ?
Taniec, muzyka, szycie, moda, choroby psychiczne xD
7. Miejsce, do którego zawsze chętnie wracasz ?
Ojć żeby to było jedno miejsce ;) 
8. Ulubione danie?
Nie mem ulubionego dania, nie przepadam za jedzeniem.
9. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Przyjaciółka ;) 
10. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić ?
Francja ;) 
11. 2 rzeczy bez których nie wychodzisz z domu ?
Telefon, chusteczki.

Jak zwykle nie nominuję, jak ktoś ma ochotę to może odpowiedzieć na te same pytania ;)

A tutaj zdjęcie z mojej ostatniej rozmowy na skajpaju ;)

9 komentarzy:

  1. fajne zdjęcie. ;p
    a jakie miałas kiedyś zwierzątko ?;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam - na samym początku - rybki a potem chomiki ;)

      Usuń
  2. oglądałam kiedyś 'Duże dzieci'- śmieszny film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokaż uśmiech, a nie się chowasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. choroby psychiczne ? nie lubię jeść ? dziewczyno jesteś dziwna jak ty żyjesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyje normalnie, interesuję się ludzką psychiką, i jej chorobami. Po prostu każdy coś lubi i o czymś się uczy, dla mnie jest to właśnie taki temat. A co do jedzenia, nie lubię jeść i nie sprawia mi to przyjemności, a jem bo wiem ze muszę.

      Usuń
    2. Anorektyczka ? Bulimiczka ?

      Usuń
    3. o.O Ani to, ani to. Jestem normalna nastolatką... Czy to ze nie przepadam za jedzeniem i interesuje się psychologią od razu musi oznaczać anorektyczka/bulimiczka ...

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P