Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 12 stycznia 2013

LIEBSTER BLOG

Zostałam nominowana przez : flowerofhope

A oto pytania i moje odpowiedzi ;)

1. Dokończ. Najbardziej lubię, gdy..
Gdy jest dobrze.
2. Moje motto życiowe to...
Nie mam motta życiowego ;P 
3. Ulubiona książka?
Harry Potter xD
4. W wolnej chwili...
Odpoczywam, lenie się.
5. Czego nie może zabraknąć w Twojej szafie?
Wszystkiego xD
6. Film, którego nie potrafię oglądać sama, gdyż się boję, to...
Ojć, żeby to był jeden.
7. Ulubiony napój?
FRUGO :p
8. Słodkie lenistwo czy wyczerpujący trening?
Zależy kiedy i gdzie, tak to po połowie.
9. Co myślisz o ludziach, którzy Cię nie znają a plotkują o Tobie?'
Że mają strasznie nudne życie i mi po prostu zazdroszczą.
10. Czy uważasz, że wszyscy faceci są tacy sami?
Nie, natrafiłam na paru naprawdę sympatycznych <3

Wiem że powinnam kogoś nominować i wymyślić pytania, ale nie mam głowy do tego :/

pióro

11 komentarzy:

  1. na pytanie nr 9 odpowiedzialabym identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nominacji :) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie cierpię nominować i układać pytań, nigdy nie mam na nie pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  4. super te Twoje odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Film, którego nie potrafię oglądać sama, gdyż się boję, to..." hmm dziwne, nieprzemyślane pytanie, przed obejrzeniem filmu trudno stwierdzić czy tak naprawdę będzie się bało go oglądać :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P