Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 22 stycznia 2013

Na nartach :D

Już wczoraj dojechaliśmy na miejsce.. Na wiadomość ze w domu jest internet skakałam pod sufit. Oczywiście posty nie będą się pojawiać codzienni, choć może mi się uda...
A teraz coś o dzisiejszym dniu. Rano złapał mnie straszny ból łydek. Po południu poszliśmy na spacer i w pewnych momentach czułam ból, a na koniec narty ;D Powiem Wam że uwielbiam narty... Jeździło się cudownie choć wszystko było mocno zmrożone ;)  Zdecydowanie lepiej się jeździ na świeżym śniegu. Zdjęć z nart nie mam bo nie miał kto robić, ale za to mam dla Was zdjęcia z drogi i z widoku z ośrodka  Choć robione telefonem to w miarę wyraźne.. Wszystko od dwóch dni jest za mgłą :/
Jak na razie mam tyle dla Was, może jutro coś napisze ;)


Właśnie zapomniałabym ^^ W domu idealnie się sprawdza mój brązowy sweter z UGG (który jest na zdjęciu powyżej, no jego fragment)  Jest bardzo ciepły, choć jest tu kominek to i tak dodatkowo grzeje się swetrem ;)

12 komentarzy:

  1. nie jeździłam nigdy na nartach;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie Ci w rudym, szkoda tylko że nie możesz w nim zostać! :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zimaa! Wooo... Też chciałabym kiedys pojezdzic na nartach!
    -Obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna tylko się nie zabij na tych nartach :* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zima :)
    zapraszam w wolnej chwili na nową notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ah, pozazdrościć :D udanych dni !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P