Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Od nowa...

Ferie się skończyły. Poniedziałek, godzina 7.30 a ja mam 2 wf-y ... Nic gorszego spotkać mnie nie mogło. Wracam do trybu szkolnego, czyli blog niestety na tym ucierpi.. notki będą się pojawiać rzadko,  na pewno nie codziennie.. no chyba ze znajdę dla Was wolny czas... ale też poświecę trochę dla pewnej osóbki <3 Powiem wam tylko tyle że nastąpił przełom w moim życiu, ale nie ma co się tym chwalić.
Co do szkoły, to powracam z wielkimi siłami. Nie chce nic zawalić, nauka pełna parą... Pewnie znowu będę spać po 3-4h, ale na pewno muszę się uczyć... Masakra.. teraz byle do WAKACJI ! Dobrze ze są jeszcze te święta, trochę wolnego będzie.. no i MATURY :) Kolejne wolne ;)

I znów się zaczyna

FuckkIt
Kawa.. moja przyjaciółka w poranki <3

18 komentarzy:

  1. Ja dopiero za tydzień będę musiała się przestawić na ten tryb. Ale powodzenia, szkoła wykańcza :C

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety wstawanie przed 6 powitam w poniedzialek;p

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że ci się ferie skończyły ;/ oj 2 wf ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam za ni9ecale 2 tygodnie ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, tutaj Hakuna z Teatralnej Nagany.
    Zgłosiłaś swojego bloga do Nassarozy, ale ona odeszła - żadna oceniająca nie ocenia blogów prywatnych, takich jak twój - ewentualnie Corriente, ale ona ma strasznie długą kolejkę.
    Na razie, jeśli ci to nie przeszkadza, pozostaniesz w wolnej kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. współczuje, pójście do szkoły po takiej przerwie to masakra ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę się uczyć do matury już od września!
    Powiedziałam tak pod koniec wakacji. Ta ta.
    Nic z tego nie wyszło. Za 3 m-c matura a ja jestem
    w kropce.

    Mimo wszystko życzę wszystkim motywacji i zapału do nauki.

    Uczcie się, bo warto! Wiem, wiem brzmi śmiesznie (jak się jest w gim lub 1,2 kl tech/liceum), jednak jeśli od poziomu twojej wiedzy zależy czy dostaniesz się na wymarzone studia to już nie jest tak różowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. uh, wspolczuje:( ja jestem chora, wiec nie ide wdo szkoly :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczynam poniedziałek historią;/ rety 2 wf? współczuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się już skończyły ferie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się zaczęły teraz .
    nienawidze mieć dwóch w-f'ów

    OdpowiedzUsuń
  12. też mi się ferie skończyły;/
    na szczęście dzisiaj nie miałam wf, bo inaczej umarłabym na zawał :>

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dwa wf mam w czwartek ;) a ferie dopiero od 11 ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam w ostatnim terminie ferie ;D Życze miłego powrotu do nauki :)

    http://moreoftheworlds.blogspot.com/

    oneperson-onelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, w-fy, najgorsze co może być. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dzisiaj 8 godzin -,-
    Powodzenia ci życzę na ten semestr :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Te wf to katastrofa. Ale przeżyłyśmy :D A semestr, jakoś damy radę. Chociaż i tak pewnie skończę z dopami.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P