Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 19 stycznia 2013

Odwiedziny ;)

Po wczorajszym dniu byłam tak padnięta że nie miałam siły nic robić.  Niestety nie mam żadnych zdjęć z wczoraj ponieważ nie ruszałyśmy się z domku bo było strasznie zimno, a moja temperatura ciała wzrastała i spadała ;) Ale dla zabicia czasu grałam z kuzynką w remika ^^ Udało mi się nawet wygrać ;D
Za to dziś przyjeżdża do mnie przyjaciółka. Nie widziałyśmy się od wakacji.... Niestety jesteśmy w innych szkołach i nigdy nie ma czasu się spotkać :/ To dość przykre że szkoła tak pożera czas ze aż nie ma czasu dla przyjaciół. Trzeba to zmienić, zdecydowanie. Postanowiłam tez dziś zrobić coś do szkoły... Na pewno uzupełnię prasówkę na WOS. Hmm.. co by Wam tu jeszcze napisać .. no nic teraz sprzątam, potem krótka "nauka", no i Magda przyjeżdża <3
Obrazki niestety z internetu :/ Chwilowy brak zdjęć. A nie chce Was zamęczać zdjęciami z kamerki :)

zima

dom

Gdy jechałam z tatą na miejsce, była jakoś 6... Widoki były cudowne, ośnieżone drzewa.. I gdzieniegdzie lampki choinkowe na domach. Cudownie się jechało..

4 komentarze:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P