Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 13 stycznia 2013

Oficjalne rozpoczęcie ferii :)

Co do mojej drobnej usterki, udało mi się ja naprawić ;D
Teraz już mogę dodawać normalnie posty i ciesze się ze udało mi się to naprawić, bo było to utrudnieniem w normalnym prowadzeniu bloga :)
Przechodząc do tematu posta....
Powinnam go jutro napisać, ale to takie fajne ze nie wytrzymam. Strasznie się ciesze bo właśnie rozpoczęłam 2 tygodnie kochanego lenistwa.... FERIE  !!!!!!
Cieszę się że mam je teraz bo po nich już pełen power na 2 semestr, a tak to jak by były fere w 2 semestrze  bo co poniektórzy tak mają (miałam tak rok temu) to rozleniwiłabym się i by 2 semestr dobrze nie poszedł ;)
Planów na fere mam mnóstwo :) Dokładne to na 1 tydzień, bo na drugi wyjeżdżam ;)
Więc wszystkim którzy razem ze mną mają ferie : UDANEGO WYPOCZYNKU !!!! A Ci biedacy którzy teraz muszą wysilać swoje szare komórki, chodzą do szkoły :  ZA NIEDŁUGO I WY BĘDZIECIE MIEĆ WOLNE !!!


22 komentarze:

  1. ja niestety jeszcze nie mam ferii :c

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ja Cię już feriee ja tez już bym chciała :) udanego wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety ferie zaczynam 11 lutego : /

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych ferii!:)
    Ja mam dopiero 11 lutego-.-'

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci fajnie :p udanych feriii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. Mam całe dwa tygodnie na naukę biologii i fizyki. Rewelacja C:

    OdpowiedzUsuń
  7. ciesz się wolnym i napisz nam dużo postów w tym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam ferie za miesiąc. troche się boje, że śniegu nie będzie. :<
    miłych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety jeszcze muszę trochę poczekać bo mam niestety pod koniec lutego :/
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :D

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fajnie ... ja mam ferie dopiero od 11 lutego :(
    Fajne zdjęcie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zaczynam od 11 lutego :<
    ooj, przydałyby mi się już teraz ferie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu ; d

    www.pattie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Weeeeeeeeee, ferie. <3

    + u mnie nowa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanych ferii! Ja zaczynam swoje za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P