Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 25 stycznia 2013

Ostatni dzień..

Sprzęt już oddany. Karnety też. Tyle się dziś wydarzyło.. Zdecydowanie milo zapamiętam dzień 25 stycznia 2013. Już jutro wyjeżdżamy.. a w poniedziałek do szkoły.
Co do dzisiejszego dnia.. Wyjeździłam się za wszystkie czasy.. Choć nie powiem zmarzłam okropnie. Za cały wyjazd zaliczyłam jedną przewrotkę.. wczoraj wieczorem.. nawet nie wiem z jakiego powodu.. nagle narta się odczepiła a ja zaczęłam zjeżdżać na brzuchu ^^ uważam że na krawędziach jeździ się najlepiej, choć czasami można się za bardzo pochylić i wywrócić.. to jest to fajna zabawa.. czuć ten dreszczyk emocji.
Mam dla Was jeszcze parę zimowych zdjęć ;)

22 komentarze:

  1. fajnie,że miałaś udany wyjazd;3
    świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci fajnie, ja też tak chcę, kocham jeździć na nartach... <3

    [u mnie nowa! ;d Always-made.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. Ja jeszcze nigdy nie jeździłam na nartach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Współczuję, że w poniedziałek już musisz iść do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi aż płakać się chce, że w tym roku nie będę miała okazji pojeździć na nartach. Coś świetnego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja za niecały miesiąc jadę na narty! Aż nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sudety czy Karpaty???
    łee Tobie ferie się koncza a mi zaczynja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne te zdjęcia. A jeśli chodzi o narty, to ja bym chyba się nie odważyła na nich jeździć. Bałabym się że się przewrócę i zabiję. No cóż. Dobra, ja się zawsze o wszystko boję.

    OdpowiedzUsuń
  10. góry są fajne,z chęcią pojechałabym tam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, ale bym sobie pojeździła na nartach... Ale nie bata, w tym roku nie da rady. ;( :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią nauczyłabym się jeździć na nartach ;) Piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje :) Zapraszam do mnie <3
    http://makelifecrazier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja w pon. do swl nie ide bo chora jestem ; /

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahah u mnie znów nowa gdybyś była zainteresowana... :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P